ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات ارتباطی استان کرمان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی تماس تلفنی با استاندار کرمان گقت: کارگروه ویژه‌ای به منظور تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان کرمان در وزارتخانه راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدجواد جهرمی، در پی بروز دو زلزله به بزرگ ۶.۱ و ۶.۲ ریشتری و پس لرزه های متعدد در استان کرمان و همچنین اختلال ایجاد شده در شبکه های ارتباطی استان، بعد از ظهر پنجشنبه ۲۳ آذرماه طی تماس تلفنی با استاندار کرمان، گفت: کارگروه ویژه ای به منظور تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان کرمان در وزارتخانه راه اندازی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت رفع مشکلات ارتباطی استان کرمان، افزود: به منظور رفع مشکل پوشش ارتباطی استان کرمان به اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل دستورات ویژه ای داده شده است.

همچنین بخوانید

آذری جهرمی مردم کرمان را مردمی دلاور و شجاع برشمرد و عنوان کرد: مردم استان کرمان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین لشکر ۴۱ ثارالله(ع) در دوران دفاع مقدس، نقش تاثیرگذاری داشته‌اند، بنابراین مردم کرمان حق زیادی بر گردن انقلاب دارند و شایسته بهترین ها هستند.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده شهرستان های کرمان و راور، یادآورشد: در اولین فرصت به اتفاق جمعی از معاونین جهت دیدار با مردم شریف و صبور و همچنین بازدید از وضعیت شبکه های ارتباطی به استان کرمان سفر خواهم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این گفتگوی نیم ساعته، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک تیمی از کارشناسان وزارتخانه مطبوع جهت پایش نقاط کور و فاقد پوشش ارتباطی تلفن همراه، به استان کرمان سفر خواهند کرد.
انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا