انرژی

حضور شرکت نفت ایرانول در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش

شرکت نفت ایرانول در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش که شامگاه سه شنبه ٢١ آذر با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در محل دائمی نمایشگاههای جزیره کیش گشایش یافت، حضور دارد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، این نمایشگاه قدیمی ترین و معتبرترین نمایشگاه بین المللی دریایی در ایران است که در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی به مدت ۳ روز در فضای ۷ هزارو ۵۰۰ متر مربع برگزار می شود.

در این نمایشگاه ۶۰ شرکت خارجی از کشورهای اروپایی همچون هلند، آلمان، نروژ، ایتالیا، ترکیه، چین، اسپانیا، فنلاند، آلمان، فرانسه، امارات، هند، مالزی، یونان، دانمارک، کره جنوبی فناوری های نوین دریایی و دریانوردی کشور خود و مرتبط با موضوع نمایشگاه را ارائه کرده اند.

همچنین بخوانید

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های دریایی برای ذینفعان، تعامل با شرکت های خارجی با رویکرد برون گرا و درون زا و تعامل با صنایع مرتبط می باشد.

گفتنی است؛ شرکت نفت ایرانول در راستای توسعه بازار روغن های دریایی و تامین نیاز شرکت هایی نظیر کشتیرانی جمهوری اسلامی، شرکت ملی نفتکش، نیروی دریایی ارتش و سپاه به این نوع محصولات، حضور پر رنگی در نوزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا