بانکبانک و بیمه

بانک مهر اقتصاد ۲۵ ساله شد


مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس این بانک پیامی بدین مضمون صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،در ۲۳ آذر ماه، بیست و پنجمین سالروز تأسیس بانک مهر اقتصاد با ربع قرن اعتبار و اعتماد در عرصه اقتصاد رقم میخورد. شکرگذار پروردگاری هستیم که شمول لطف و محبت بی کرانش بر ما سبب ساز آن شد که در گستره خدمت به مردم عزیز کشورمان، ادای دین نموده و به وظیفه خویش جامه عمل بپوشانیم.

بانک مهر اقتصاد با دامنه گسترده و وسیع خود در سطح کشور و برخورداری از حدود هشتصد نقطه عملیاتی، با تلاش و پشتکار جهادگران واقعی، حُسن توجه و اعتماد مشتریان و سایر ذینفعان، در مسیر ارتقاء به یک مجموعه بزرگ در عرصه فعالیت های اقتصادی کشور گام برداشته است.
ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی با استفاده از دانش، تجربه، توان و تأکید بر ارزش آفرینی پایدار برای ذی نفعان، افتخاری بزرگ، مقدس و البته در عمل، بسیار طاقت فرسا و سخت است و این رسالت، اکنون و در آستانه ربع قرن فعالیت بانکی، دو چندان شده. بانک مهر اقتصاد در راستای ارزش آفرینی، همواره سعی کرده تا با تکیه بر فرهنگ بسیجی – انقلابی و بسیاری از ظرفیت های بالفعل و بالقوه، بعنوان یک سازمان اقتصادی ارزشی، پویا، چابک و بهره مند از سرمایه انسانی تقوا محور، در حوزه کسب و کار بانکی استمرار حیات داشته باشد.
هر چند این بانک در طول بیست و چهار سال فعالیت گذشته خود در بازار رقابتی و عرصه ارائه خدمات و محصولات مناسب و کارگشا، با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بوده و محدودیت های بسیاری را صبورانه پشت سر گذاشت.
اما با نگاه به سند راهبردی و ارزش های سازمانی همچون؛ دین مداری، اخلاق گرایی، تقوا محوری و مدیریت نوآور و مشارکتی برای رسیدن به آرمان هایش – بانکی الگو در حوزه جامع بانکداری اسلامی – ،  تا کنون با تلاش و مشارکت همه ی همراهان خود اعم از کارکنان، سهامداران و دلسوزان توسعه ی کشور، مسیری موفق را طی نموده است و بر تمامی مشکلات و موانع چیره و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بهبود فضای کسب و کار و خدمت رسانی صادقانه به هم وطنان عزیز به عنوان سازمانی ارزشی گام بر می دارد.
تمکین به بخشنامه های ابلاغی بانک مرکزی، هدایت صحیح منابع مالی، مدیریت وصول مطالبات، رعایت استانداردهای بانکی، ارائه تسهیلات در مسیر تولید و اشتغال ( اقتصاد مقاومتی ) و … مستلزم تجربه و عملکرد هوشمندانه ی همکاران ما در خانواده بزرگ بانک مهر اقتصاد است و لازمه تحقق آرمان بانک مهر اقتصاد، در وهله نخست، تشریک مساعی، همدلی و همکاری تک تک عناصر انسانی اعم از کارکنان و مشتریان عزیز می باشد.
در آستانه بیست پنجمین سالروز تأسیس بانک مهر اقتصاد، با شما پیمان می بندیم تا با اتکال به ذات اقدس الهی، از هیچ تلاشی برای خدمت به ایرانیان سرافراز به خصوص در راستای اقتصاد مقاومتی، دریغ ننماییم. ان شاءالله
سید ضیاء ایمانی
مدیر عامل

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا