بانکبانک و بیمه

طرح صدور چک در مجلس بررسی می‌شود


اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی طرح صدور چک را یکشنبه هفته آینده در این کمیسیون بررسی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، برنامه اعلام شده از سوی کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی نشان می دهد که اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی علاوه بر بررسی طرح صدور چک، کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور را نیز در جلسه روز سه شنبه خود بررسی می کنند.

 
حضور کرباسیان در کمیسیون اقتصادی
مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز روز سه شنبه هفته آینده برای پاسخ به سوال ۱۰ نماینده به کمیسیون اقتصادی مجلس می رود.
بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان در مورد تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون بررسی می شود.
برنامه های اعلام شده مجلس نشان می دهد که همچنین وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، نفت، علوم، اطلاعات، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیرو نیز در جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.
براین اساس، بیژن زنگنه وزیر نفت یکشنبه هفته آینده برای ارائه گزارشی در مورد تحصن دانشجویان دانشگاه نفت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می یابد.
وزیران آموزش و پرورش و بهداشت نیز دوشنبه هفته آینده برای بررسی جداول و احکام لایحه بودجه ۹۷ کل کشور در این کمیسیون حضور می یابند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون حضور می یابد.
وزیر دفاع یکشنبه هفته آینده برای بررسی عملکرد قانون بودجه ۹۶ و برنامه های پیشنهادی این وزارت خانه در لایحه بودجه ۹۷ در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می یابد.
وزیر اطلاعات نیز روز سه شنبه برای بررسی برنامه های پیشنهادی بودجه وزارت اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر می شود.
سه نفر از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس که قرار است از کمیسیون امنیت ملی انتخاب شوند، در جلسه روز یکشنبه آینده این کمیسیون انتخاب می شوند.
 
وزیر نیرو در کمیسیون انرژی
وزیر نیرو برای پاسخ به سوال پنج نماینده یکشنبه هفته آینده در کمیسیون انرژی مجلس حضور می یابد.
بررسی پیرامون بهینه سازی مصرف سوخت و نحوه استفاده از موتورسیکلت های برقی با حضور مسوولان در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می شود.
 
قاضی زاده هاشمی به کمیسیون بهداشت می رود
وزیر بهداشت و درمان سه شنبه هفته آینده برای پاسخ به سوال چهار نماینده در کمیسیون بهداشت مجلس حضور می یابد.
اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه هفته آینده پیشنهادات لایحه بودجه سال ۹۷ را در بخش بهداشت و درمان بررسی می کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا