بانکبانک و بیمه

بانک مهر اقتصاد حامی صنایع استراتژیک


معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد حمایت از صنایع استراتژیک را یکی از ماموریت های بانک مهر اقتصاد بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد به همراه رئیس اداره امور شعب استان زنجان از خط تولید شرکت تولید کاغذ زنجان (راشا کاسپین) بازدید کرد.

 
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان، ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات و بین الملل بانک – در حاشیه این بازدید گفت: بانک مهر اقتصاد حامی بنگاه های اقتصادی و صنایع مولد می باشد و با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی و حرکت در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) گام های فراوانی در راستای خرید دیون و تامین سرمایه در گردش صنایع برداشته است .
نیک اختر همچنین در نشست با مدیران کارخانه راشا کاسپین زنجان حمایت از تولید به ویژه صنایع استراتژیک را یکی از ماموریت های بانک مهر اقتصاد بیان کرد و گفت: در صددیم در قالب طرح های تسهیلاتی متنوع و مختلف، نقدینگی و سرمایه در گردش مجموعه های اقتصادی و تولیدی همچون کارخانه کاغذ زنجان را تامین کنیم تا مسیر رشد و شکوفایی این واحدهای صنعتی هموارتر شود.
معاون اعتبارات و بین الملل بانک خاطر نشان کرد: در شرایطی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال ۹۶ را با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند، حمایت از تولید داخلی در راستای تامین نیازهای تولید کنندگان و افزایش محصولات صادراتی یکی از مهمترین عواملی است که می تواند، زمینه مقاوم سازی اقتصاد را فراهم کند.
در ادامه عبدالرضا خاتمی -رئیس اداره امور شعب استان زنجان – برنامه های بانک مهر اقتصاد برای حمایت از تولید کنندگان و کار آفرینان استان را تشریح کرد و از پرداخت تسهیلات در راستای حمایت از اقشار مختلف مردم، توسعه صنایع و رونق اقتصادی خبر داد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا