بانکچندرسانه‌ایویدئو

ویدئو: روایت سیف از سودهای نجومی موسسات مالی و اعتباری

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سیف، رئیس بانک مرکزی ناگفته‌هایی از سود دادن موسسات مالی اعتباری می‌گوید. او از سپرده گذاری می گوید که از موسسه ثامن الحجج ۸۹ درصد سود می گرفت.

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

  1. آقا شما را به هر چه وهر که میپرستید اینقدر با اعصاب نداشته مردم بازی نکنید زودتر تکلیف سپرده گذاران ثامن الائیمه را مشخص کنید کافر که گیر نیاورده اید که بخواهید داخل پرس قرارش دهید تا مسلمان شود اکثر کسانی که داخل این موسسه سپرده گذاری کردند به خاطر اسم مقدسش وبا اطمینان به اینکه وابسته به نهادی بود که حتی یک درصد هم فکر کلاه برداری نمیکردند.الان نزدیک ۶ماهه که نه زندگی داریم ونه اعصاب من باموسسه قرارداد ۶ماهه بستم چون با برنامه ریزی که کرده بودم بعد ۶ ماه نیاز به پولم داشتم الان حدود ۶ماهه که شدیم عروسک کوکی اینهازندگیم دارد ازهم پاشیده میشود سلامتی خودم واعضاء خانواده به خطر افتاده ۳تا بچه بیکار وعزب دارم جرم ما این است که به ارکان این نظام ایمان داریم وپارتی نداریم .آقایان هم که انگاری ما متجاوزان صهیون هستیم که میبایست متوسل به ارباب ویا کدخدا بشویم. تاکنون ودر هیچ حکومتی چنین مال مردم خوری صورت نگرفته ودر هیچ جایی از دنیا دیده نشده ایشالله بمیری دولت بااین اعتدال وعدالتت که بوی تعفنش همه جاراگرفته
    چرا بانک مرکزی نسبت به رفع مشکل سپرده‌گذاران موسسه ثامن که براحتی حق برداشت از پول خود را در این موسسه ندارند، هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد؟

دکمه بازگشت به بالا