انرژی

آب و برق مناطق زلزله‌زده کرمان وصل شد

به گفته مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو آب و برق بیشتر مشترکان مناطق لرزه زده استان کرمان وصل شده است.

میثم جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برق دار شدن مناطق زلزله زده کرمان اظهار کرد: گروه‌های عملیاتی از همان دقایق نخستین پس از زمین لرزه در محل، حاضر و اکیپ های امدادی نیز به مناطق مورد نظر اعزام شدند.
به گفته وی در مجموع هشت روستا تحت تاثیر زلزله قرار گرفته و این زلزله موجب قطع برق ۲۵۰ مشترک شده بود اما در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و هر مشکلی در رابطه با برق بلافاصله رسیدگی خواهد شد.
جعفرزاده تصریح کرد: مشترکان هیچ نگرانی از بابت برق نداشته باشند، زیرا اکیپ های عملیاتی در مناطق زلزله زده تا اطمینان کامل از پایدار شدن شبکه حضور خواهند داشت.
وی در خصوص آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده کرمان نیز گفت: کماکان دو روستا با مشکل نبود آب مواجه هستند که این دو منطقه نیز به طور سیار آبرسانی می‌شوند.

جعفرزاده البته دقایقی پیش به ایسنا اعلام کرد که مشکل کدورت آب‌ این دو روستا نیز برطرف شده و در حال حاضر مشترکان آنها از آب لوله‌کشی استفاده می‌کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، زلزله ۶.۱ریشتری در ساعت ۶:۰۲ صبح امروز بخش‌هایی از استان کرمان را لرزاند. کانون زلزله منطقه “هجدک ” از بخش کوهساران شهرستان راور در استان کرمان بود و در شهرهای زرند، سیرجان و کرمان نیز احساس شد.
انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا