بانکبانک و بیمه

اولویت نخست بانک مهر اقتصاد


با حضور مدیر عامل و معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد، ساختمان جدید شعبه صالح آباد همدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان استان همدان، ابراز داشت: بنده هر موفقیت و دستاوردی را که در این بانک مشاهده کردم، همه مرهون تلاش و زحمات همکاران عزیز است.

مدیر عامل بانک ابراز داشت: سرمایه انسانی بزرگترین دارایی هر سازمانی است از اینرو توجه به نیازهای مادی و معنوی همکاران و مرتفع نمودن دغدغه های آن ها از اولویت های نخست بانک مهر اقتصاد می باشد.
ایمانی در ادامه خاطر نشان کرد: همه کارکنان باید در مسیر تحقق اولویت های بانک مهر اقتصاد در زمینه وصول مطالبات، توسعه سهم از بازار پولی و مالی کشور، خدمت رسانی موثر تر به مشتریان و سهام داران نقش آفرین باشند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به مشتری مداری و نقش آن در افزایش سهم از بازار، افزود: با عملکرد مثبتی که این بانک در سال های گذشته داشته، افق های روشنی پیش روی آن قرار دارد و این مرهون تلاش همه کارکنان صدیق بانک می باشد.
مدیر عامل بانک تصریح کرد: امیدوارم به یاری خداوند متعال به عنوان نگین بانکداری اسلامی بدرخشیم لذا در این مسیر همه باید تلاش کنیم و با انجام صحیح وظایف خود این مهم را محقق نماییم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا