بانکبانک و بیمه

توجه بانک مهر اقتصاد به بانکداری اسلامی


رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه به همراه جمعی از همکاران با آیت ا… علما نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، آیت الله علما – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه – در این دیدار اقدامات بانک مهر اقتصاد را در اجرای بانکداری اسلامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: مراجع و علما نظرات مختلفی در مقوله بانکداری اسلامی دارند لذا نظر شورای نگهبان به لحاظ قانونی و شرعی برای بانک ها حجت است.

آیت ا… علما در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تسهیلات بانک مهر اقتصاد به طرح های اقتصاد مقاومتی، ابراز داشت: بانک ها سهم بزرگی در تحقق این مهم دارند که امیدواریم با ورود تمامی دستگاه های ذیربط به این عرصه، شاهد رشد و پویایی اقتصاد کشور باشیم.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خدمت رسانی به عموم مردم از مهم ترین وظایف بانکهاست، ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم تا قوانین و مقررات شرع مقدس و احکام اسلام را در تمامی شئون زندگی رعایت کنیم لذا بانک ها و موسسات مالی نیز وظیفه سنگینی برای تبلیغ و ترویج بانکداری بدون ربا بر عهده دارند.
در ادامه، مجید خانی – رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه – به تشریح اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه پیاده سازی بانکداری بدون ربا پرداخت و حمایت از بنگاه های تولیدی و واحدهای صنعتی را از اولویت های این بانک در عرصه حمایت از اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا