اقتصاد کلان

نوبخت: بسته حمایتی اقشار ضعیف نهایی شده است

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه در حوزه حمایت های غذایی، اقتصادی و مالی نهایی و آماده شده است و گزارش آن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه می شود.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدباقر نوبخت» روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: امیدواریم بتوانیم به کمک بسته حمایتی، بار نوسانات بازار ارز را تا حد مقدور کاهش دهیم.
وی درخصوص برنامه تیم اقتصادی دولت برای بهبود فضای کسب و کار گفت: آنچه امروز به عنوان بهبود فضای کسب و کار مطرح می شود باید با توجه به مقتضیات زمان تحریم باشد.
نوبخت افزود: متاسفانه این روزها شاهد برخی رفتارهای غیرحرفه ای تاجرانی بودیم که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند؛ انتظار داریم همان نرخ ارز دریافتی، کالا وارد و براساس همان قیمت باشد.
رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان ساخت: عملکرد برخی نشان داد که نیازمند پیگیری از سوی دستگاه های نظارتی است.
وی افزود: این نظارت ها و اقدامات می تواند بر فضای کسب و کار تاثیر منفی داشته باشد؛ امیدواریم به سرعت از این شرایط عبور کنیم و به ثبات برسیم.
وی درباره پاداش فرهنگیان نیز گفت: همانطور که هفته گذشته اعلام شد، ۱۲۰۰ میلیارد تومان به حساب ذینفعان واریز و ۲۵۰۰ میلیارد تومان نیز از مطالبات گندمکاران پرداخت شد.
نوبخت اظهارداشت: فردا (پنجشنبه) یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

منبع
ایرنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا