ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تهدید دستگاه‌های خدمات دهنده به مردم توسط رییس کمیته مخابرات مجلس

رییس کمیته مخابرات مجلس دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خدمات دهنده به جامعه که حاضر به پیوستن به دولت الکترونیک نیستند را به انتشار عمومی اسامی‌شان تهدید کرد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا گفت: یکی از راه‌های جلوگیری از مفاسد اداری و مالی و تسریع در انجام امور مردم و حذف امضاهای طلایی این است که دستگاه‌های دولتی و غیردولتی هر چه سریعتر به دولت الکترونیک و مرکز ملی تبادل اطلاعات بپیوندند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس یادآور شد: کمیته مخابرات مجلس رایزنی‌ها و گفت‌وگوهای زیادی با همه دستگاه‌های حکومتی و دولتی داشته تا هر چه سریعتر این اتفاق بیفتد اما برخی از دستگاه‌هایی که بیشترین سر و کار را با مردم دارند  همچنان تن به اجرای قانون نمی‌دهند.  تاکید می‌کنم در صورت تداوم این رفتار از سوی این دستگاه‌ها، ضمن انتشار اسامی آنها به جامعه، به مردم خواهیم گفت این دستگاه‌ها  با شفافیت در عملکردشان مخالفند و نمی‌خواهند انجام کار مردم، تسهیل و تسریع شود.

همچنین بخوانید

وی تصریح کرد: به جای سیستم سنتی فعلی که شبکه‌ای از مفاسد اداری  و اقتصادی در همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی ایجاد کرده است، ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدمات دهنده به جامعه باید به صورت الکترونیک و سیستمی انجام شود تا بساط انواع مفاسد مختلف در قوای سه‌گانه برچیده شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا