صنعت، معدن، تجارت

لایحه حمایت از صنایع کوچک به مجلس می رود

معاون وزیر صنعت از ارسال بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به دولت خبر داد و گفت: لایحه حمایت از صنایع کوچک به دولت ارایه شده و پس از تصویب به مجلس می رود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، صادق نجفی در همایش توانمندی های صنایع کوچک که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، با بیان اینکه بیش از نود درصد صنایع کشور در قالب ٨١هزار واحد صنعتی دارای پروانه از وزارت صمت مربوط به صنایع کوچک است، گفت: ١۴٠٠واحد از صنایع کوچک هم اکنون در این نمایشگاه حضور دارند و در مقابل آنهایی که پمپاژ ناامیدی به اقتصاد و تولید می کنند، ایستاده اند و اجازه نمی دهند که پاسخ بگیرند.

وی افزود: بر اساس سیاستهای رییس جمهور و وزیر صمت تا پای جان در خدمت صنایع هستیم و با دستور وزیر قرار است که در کنار صنایع کوچک باشند و در تمام عرصه ها از این صنایع دفاع خواهیم کرد.

همچنین بخوانید

معاون وزیر صنعت با بیان اینکه ده درصد از صنایع کوچک را صادراتی خواهیم کرد، گفت: لایحه حمایت از شرکتهای مدیریت صادراتی را وزیر صنعت به زودی به دولت ارایه خواهد کرد و پس از طی مراحل قانونی به مجلس ارایه خواهد شد.

وی افزود: بسته حمایت از صنایع کوچک به وزارت صمت ارایه شده و برای تصویب به دولت خواهد رفت. پس ما در این میان حامی صنایع کوچک و متوسط خواهیم بود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا