بانکبانک و بیمه

دیدار معاون ارزی بانک ملّی ایران بارایزن بازرگانی سفارت افغانستان

عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با عبدالجبار انصار رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در ایران دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این دیدار غلامرضا پناهی با اشاره به پتانسیل ویژه بانک ملی ایران در ارائه خدمات موثر به تجار ایرانی و افغان گفت: به منظور دریافت خدمات و فراهم نمودن زمینه های لازم جهت سرمایه گذاری داخلی وخارجی، ایجاد بسترهای های لازم  برای توسعه روابط کارگزاری میان بانک ملی ایران و بانک های افغانستان ضروری است.

وی در این دیدار با اشاره به توانایی های بالقوه ایران در زمینه سرمایه گذاری و تجارت خارجی میان دو کشور نقش بانک ها را حائز اهمیت توصیف و بر آمادگی بانک ملی ایران برای برقراری روابط دو جانبه بانکی در این راستا تأکید کرد و ضمن اشاره به سابقه و تجربه دیرین بانک ملی ایران در ایجاد روابط کارگزاری در سایر کشورها یادآور شد: بانک ملی ایران دارای سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان در داخل و خارج از کشور از جمله تأمین مالی پروژه ها بوده و همواره تعهدات خود به کارگزاران را ایفا نموده است.

رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در ایران  نیز در این دیدار گفت: ایران و افغانستان مشترکات زیادی با یکدیگر دارند و ما همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با توجه به همسایگی و نزدیکی دو کشور روابط اقتصادی گسترده تری میان دو کشور برقرار شود.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده گسترش ارتباطات بانک‌های ایرانی با تجار و فعالان بازرگانی افغانستان شتاب بیشتری بگیرد. عبدالجبار انصار، ضمن ابراز تمایل به برقراری روابط کارگزاری با این بانک، ضرورت رعایت استانداردهای بین المللی و ملاحظات لازم به منظور برقراری و توسعه روابط کارگزاری را مورد تأکید قرار داد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا