صنعتصنعت، معدن، تجارت

«چرم » پیشرو در صنعت مد جهان

 

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع چرم ایران گفت: صنعت چرم و محصولات چرمی به خصوص کیف پیشروی مد در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امیر هنرپور در برنامه «ساعت صنعت» رادیو اقتصاد افزود: برندهای جهانی محصولات چرمی حتی صنعت پوشاک را در دنیا راهبری می کنند.

همچنین بخوانید

وی همچنین اظهارداشت: محصولات چرمی ارتباط بسیار نزدیکی با صنعت مد در جهان دارد از اینرو ضرورت ایجاب می کند تولیدکنندگان برای حضور و ماندگاری در سطح بازارهای ملی وبین المللی به این حوزه توجه جدی داشته باشند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع چرم ایران گفت: استفاده از چرم در صنعت مد و لباس سابقه‌ای به قدمت تاریخ دارد.

وی ضمن اشاره به مقوله صادرات در صنعت چرم افزود: توانمندی تولید بر اساس ملزومات و نیازهای بازار و همینطور بازاریابی و سلیقه شناسی دربحث توسعه صادرات بسیار مهم و واجد اهمیت است.

هنرپور در ادامه مطالعات بازار، تولید با کیفیت و قیمت مناسب را از دیگر پیش نیازهای رونق صادرات در کشور برشمرد و اظهارداشت: صادرات امروز نقش بسیار مهمی در ساختار اقتصادی هر کشوری دارد.

وی به رادیو اقتصاد گفت: تحول در صنعت چرم کشور مستلزم نوآوری، خلاقیت، طراحی مناسب و همینطور استفاده از تکنولوژی و فناوری روز است.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع چرم ایران افزود: تولید کنندگان داخلی برای حضور پایدار در بازارهای جهانی به آموزش، دانش روز، استفاده از تجربیات موفق کشورها و همینطور تعامل و هم افزایی بیشتر با دنیا نیاز دارند.

وی تصریح کرد: صنعت چرم از مزیت های فراوانی منجمله تنوع تولید، اشتغال افزایی، ارزش افزوده بالا، ارزآوری، رشد اقتصادی و بسیاری موارد دیگر برخوردار است.

هنرپور در ادامه یادآورشد: چرم یکی از جذاب ترین و پر سود ترین صنایع و تجارت جهان به شمار می رود چرا که ارزش افزوده بسیاری عاید کشورها می کند.

برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱ به مدت ۵۵ دقیقه با هدف معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای صنعتی کشور به ویژه در صنایع متوسط و بزرگ در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و تشویق و ترغیب صنعت کشور به خلاقیت، ابتکار عمل و نوآوری از رادیو اقتصاد پخش و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا