بانکبانک و بیمه

مشتری‌مداری رمز پیشتازی در کسب و کار بانکی است

محمدرضا قربانی مدیرعامل بانک دی با سفر به شهر اصفهان، شعبه جدید بانک دی را در این استان افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به  نقل از  روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان و تعدادی از مدیران بانک، شعبه جدید بانک دی را افتتاح کرد.

قربانی در این مراسم با تاکید بر لزوم دسته‌بندی مشتریان شعب و تفکیک انتظارات مشتریان گفت: مشتری‌مداری، تقسیم¬‌بندی مشتریان و ارائه خدمات منطبق با انتظارات به آن‌ها ضرورتی گریزناپذیر برای بانک‌ هایی است که قصد دارند با عملکرد بهتر، پیشتاز باشند.
مدیرعامل بانک دی در ادامه افزود: با توسعه آن دسته از خدمات بانکداری که نیاز به حضور فیزیکی در شعب را کاهش داده و یا حذف می‌ کنند، به نظر می ‏رسد جایگاه شعب در ارائه خدمات بانکی کمرنگ شده باشد، اما بررسی بانک‏ های پیشرو در ایران و جهان نشان داده است که علیرغم تغییرات صورت گرفته، شعب باید به محلی برای ارائه ارزش افزوده‏ ای تبدیل شوند که دیگر از طریق کانال ‏های ارتباطی نوین قابل عرضه نیستند که این مهم از طریق دسته‌بندی و طبقه‌بندی مشتریان و شناسایی انتظارات آنها میسر می‌شود.
قربانی با تشریح وظایف شعب در نظام بانکداری نوین تصریح کرد: شعب باید به مکان ‏هایی برای ایجاد روابط مهم با مشتریان، شکل‌گیری اجتماعات کسب‏ وکار بین گروه‏ های مختلف مشتریان، و ارائه توصیه‏ ها و مشاوره‏ های مالی و سرمایه‏ گذاری به مشتریان بدل شود که در این راستا بانک‏ ها باید بتوانند مشتریان خود و خدماتی را که به هر گروه از آنها ارائه می‏ کنند دسته‏ بندی و طبقه‌بندی کنند.
گفتنی است در حاشیه این سفر محمدرضا قربانی با حضور در مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با داریوش وکیلی مدیرکل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مدیرعامل بانک دی با اشاره به بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران در طول سالیان گذشته گفت: دریافت بیش از سی لوح تقدیر از مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران در سراسر کشور نشانی از افزایش رضایت جامعه هدف است.
وکیلی نیز در این دیدار با ابراز رضایت از خدمات بانک دی به جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: گسترش تعاملات فی‌مابین بانک دی و بنیادشهید در سال گذشته منجر به شناخت بهتر مدیران بانک از نیازهای خانواده معزز شهدا و ایثارگران شده است که یکی از نتایج مهم آن رشد اعطای تسهیلات به این عزیزان بوده است.
گفتنی است در ادامه این سفر استانی، قربانی با سفر به استان چهارمحال و بختیاری از شعبه شهرکرد بانک دی بازدید به عمل آورد و ضمن گفتگو با کارکنان و مشتریان این شعبه در جریان اقدامات و برنامه‌های این شعبه قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا