ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بازدید میدانی وزیر ICT از پروژه‌های ارتباطات کرمان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: امروز بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها داریم تا موانع حوزه ارتباطات استان کرمان را بررسی و در تصمیماتی که در سطح استان گرفته می‌شود، برای حل آنها تسریع شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمدجواد آذری‌جهرمی ظهر امروز دوم تیرماه در فرودگاه رفسنجان در بدو ورود به این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مردم قول داده بودیم که ۲۹ خرداد به استان کرمان سفر کنیم و پیشرفت‌هایی که در حوزه ارتباطات استان در شش ماه گذشته صورت گرفته را گزارش دهیم.

وی افزود: این سفر بنا بر همان وعده انجام شده تا از پیشرفت کارهایی که در حوزه ارتباطات در این استان انجام شده گزارش دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: دستاوردهای بسیار خوبی برای حوزه ارتباطات استان کرمان داشتیم و مشکلات زیادی که بوده برطرف شده است و بخشی ازموضوعات باقی مانده است.

آذری جهرمی بیان کرد: بیان کرد: امروز بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها داریم تا موانع حوزه ارتباطات استان کرمان را بررسی و در تصمیماتی که در سطح استان گرفته می‌شود، برای حل آنها تسریع شود تا در رسیدن به اهداف نهایی و جایگاه مطلوبی که استان کرمان در حوزه ارتباطات باید برسد را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا