انرژیچندرسانه‌ایصوت

رونمایی ازکارتخوان جدید سوخت؛ ۱۵ تیر

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: طرح کارتخوان جدید در جایگاه های عرضه سوخت پانزدهم تیر ماه سال جاری رونمایی و به تدریج در سراسر کشور بکار گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سید محمدرضا موسوی خواه در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد ضمن اشاره به اینکه اجرای طرح مدنظر هیچ بارمالی برای دولت ندارد، افزود: بالاترین مزیت این کارتخوان ها حذف هزینه های تامین و نگهداشت از دولت است که این هزینه ها از طریق شبکه بانکی پرداخت و صرفه‌جویی قابل توجهی به همراه خواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه اکنون بیش از ۱۱ سال از آغاز نصب تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در جایگاه های عرضه می گذرد، اظهارداشت: این مهم نیازمند بروز رسانی بود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: خوشبختانه در پیاده سازی و تجهیز سری جدیدکارتخوان‌ها از فناوری روز استفاده شده و پرداخت هزینه سوخت بدون دخالت نیروی انسانی میسر خواهد بود.

وی افزود: تمامی نازل‌ها به تدریج به سیستم توزیع سوخت و پرداخت همزمان مجهز تا شهروندان بتوانند از طریق خدمات بدون کارت یا با وارد کردن کارت‌های بانکی خود و حتی از طریق تلفن همراه پرداخت‌های خود را انجام دهند.

موسوی خواه تصریح کرد: رم حافظه و ظرفیت هارد کارتخوان های قدیمی سوخت به ترتیب دو و چهار مگ بود در حالیکه رم حافظه و ظرفیت هارد کارتخوان های سری جدید به ترتیب ۵۱۲ مگ و چهارگیگ است.

وی در ادامه یادآورشد: بدون شک با تجهیز این سامانه به کارتخوان های جدید گامی در جهت ارتقا و تسهیل سیستم عرضه سوخت کشور برداشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا