صنعتصنعت، معدن، تجارت

لوازم خانگی گران نمی شود

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: قرار نیست هیچ افزایش قیمتی در این حوزه صورت گیرد و طرح موضوع گرانی از سوی کاسب‌ها شگردی برای جذب بیشتر مشتری است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد طحان پور در برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد افزود: قیمت لوازم خانگی ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ۱۰ درصد افزایش یافت و دیگر قرار نیست رشد قیمتی در این حوزه رخ دهد.

وی تصریح کرد: اگر قرار بر این باشدافزایش مجددی در قیمت لوازم خانگی صورت گیرد باید با مجوز سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان باشد.

همچنین بخوانید

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: یک شرکت وارداتی بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری قیمت لوازم خانگی را افزایش داد که با عکس العمل اتحادیه، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی مواجه و منجر به کاهش نرخ این اجناس شد.

وی افزود: کاسب‌ها برای جلب مشتری به مصرف کنندگان می‌گویند هر روز لوازم خانگی گران می‌شود اما بازار راکد است.

طحان پور اظهارداشت: انبارهای واحدهای صنفی در حال حاضر مملو از کالاست و به دلیل رکود حاکم بر این بازار کالایی به فروش نمی‌رود.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه واحدهای صنفی به جهت نگرانی ازکمبود جنس در بازار تقاضای خرید خود را از شرکت‌های تولیدی و عرضه کنندگان لوازم خانگی چندین برابر افزایش داده‌اند، یادآورشد: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تولیدات داخلی این اقلام وجود ندارد بلکه کارخانجات با افزایش تولید مواجه هستند.

به گزارش آرمان اقتصادی،برنامه «روی خط اقتصاد» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی و حسن سعید کلاهی» با هدف تحلیل و بررسی مهمترین خبرهای اقتصادی ایران و جهان به منظور اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطبان بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا