اقتصاد کلان

تورم سرطان اقتصاد ایران

 

 

یک فعال صنایع کوچک در حوزه ظروف پلاستیک و آشپزخانه گفت: اقتصاد ایران امروز مبتلا به بیماری سرطان تورم است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی صادق پناه در برنامه «خانه تا کارخانه» رادیو اقتصاد افزود: این بیماری با پرداخت تسهیلات بانکی درمان نمی شود چرا که وام داروی اساسی نیست بلکه مسکن است.

وی همچنین اظهارداشت: تولید کشور امروز متاثر از تورم، سیاست های غلط اقتصادی و مدیریت های ناکارآمد به شدت دچار آسیب شده است.

این فعال صنایع کوچک در حوزه ظروف پلاستیک و آشپزخانه گفت: تولید اساس اقتصاد در هر کشوری است بنابراین چرخ اقتصاد بدون تولید نخواهد چرخید.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح رونق و تسهیلات در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط نیست، افزود: این تسهیلات باید در قالب کردیت و اعتبار باشد نه در قالب پول!.

صادق پناه همچنین یادآورشد: ایجاد سیستم اعتباری (کردیت) در کشور بهترین گزینه برای حمایت از تولید و اشتغال است.

به گزارش آرمان اقتصادی، برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه رادیویی اقتصاد است که روزهای فرد هر هفته ساعت ۱۵ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «لیلا امیدیگانه» با هدف عارضه یابی و شناسایی مشکلات، موانع و اشکالات صنایع مختلف اعم ازمتوسط و بزرگ و ارائه راهکارهای عملیاتی رفع آن‌ها، شناسایی گلوگاه‌های صنعتی کشور و کمک به بهبود وضع موجود صنایع از طریق برقراری ارتباط سه جانبه صنعت، دانشگاه و رسانه بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد بنابراین علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا