صنعتصنعت، معدن، تجارت

اعتماد سازی کلید اصلی رونق تولید ملی

یک تولیدکننده قطعات خودرو گفت: اعتماد سازی عنصر و کلید اصلی در رونق بخشی به تولیدات داخلی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مجید پیراسته در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: تولیدکنندگان با تولید کالاهای با کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش معقول و شایسته می توانند نظر مصرف کنندگان را از خرید کالای های خارجی به ایرانی تغییر دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم به سازندگان ایرانی بیشتر اعتماد کنند، اظهارداشت: خوشبختانه به همت تولیدکنندگان داخلی امروز اجناس با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا در مملکت تولید و به بازارهای مصرف داخلی و خارجی عرضه می شود.

تولیدکننده قطعات خودرو ضمن اشاره به این جمله که اعتماد سازی لازمه رونق تولید داخلی است، گفت: تولید کنندگان برای جلب نظر مصرف کنندگان به خرید کالاهای ایرانی باید بیشتر اعتمادسازی کنند.

وی افزود: اگر تولید کنندگان در داخل کشور به کیفی سازی محصولات و خدمات پس از فروش اهمیت دهند بدون شک با اقبال عمومی و همینطورجلب اعتماد و حمایت های مردمی مواجه خواهند شد که این امر رونق کسب و کار و دگرگونی وضعیت اقتصادی کشور را به همراه خواهد داشت.

پیراسته در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: حمایت از کالای ایرانی پیش نیازهای دارد که با رعایت این پیش نیازها می توان به هدف نهایی رسید.

وی تصریح کرد: مبارزه قاطع با قاچاق، رانت خواری، تسهیل قوانین، تامین مواد اولیه به قیمت مناسب، تامین مالی خوب، کاهش بروکراسی کاذب اداری، فرهنگ سازی، انتقال تکنولوژی، اعتماد سازی و… از جمله این پیش نیازهاست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برنامه «روز از نو» کاری از گروه کشاورزی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۶.۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه به تهیه کنندگی «لیلا امیدیگانه و مهدی شیار» با هدف فراهم ساختن لحظات شاد و مفرح صبحگاهی توام با افزایش سطح آگاهی اقتصادی شنوندگان بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا