ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ارائه اطلاعات جامع و تخصصی محصولات و شرکت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات

دبیر ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی از گردآوری محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه مخابرات و ارتباطات در قالب کتاب تخصصی خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، دکتر مهدی فقیهی با اشاره به چاپ اولین کتاب محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه مخابرات و ارتباطات، گفت: در این کتاب محصولات دانش‌بنیان حوزه مخابرات و ارتباطات کشور تهیه و تدوین شده و در اختیار فعالان این حوزه قرار گرفته است.

به گفته وی، تا پیش از این مرجعی برای شناسایی این محصولات و خدمات به شکل متمرکز و قابل استناد در کشور وجود نداشت.

همچنین بخوانید

فقیهی با بیان اینکه اطلاعات این کتاب به‌زودی بر روی سامانه آنلاین با همین نام در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، یادآور شد: از این طریق امکان شناسایی، معرفی و ارائه محصولات و شرکت‌های جدید برای عموم مردم فراهم می‌شود.

دبیر ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی همچنین اضافه کرد: در پی تغییر برنامه‌های ستاد در سالی که گذشت و رسالت جدید ستاد در آینده اقداماتی از این قبیل جهت شناسایی توانمندی‌های شرکت‌های این حوزه، ایجاد تعامل و ارتباط میان شرکت‌ها و سازمان‌ها و شکل‌گیری اکوسیستم توانمندسازی کسب و کارهای نوپای این حوزه جهت توسعه و پیشرفت این شرکت‌ها در دستور کار ستاد فناوری اطلاعات قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا