انرژی

عبادی: هیچ استانی در کشور در بحران آب قابل مقایسه با خراسان جنوبی نیست

نماینده مردم بیرجند در مجلس در تذکری به وزیر نیرو از وی خواست در خصوص بحران آب در خراسان جنوبی اقدام کند و گفت: هیچ استانی در کشور در بحران آب قابل مقایسه با خراسان جنوبی نیست.

به گزارش آرمان اقتصادی، سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس ضمن تبریک به مناسب ولادت حضرت زهرا در تذکری به رئیس جمهور گفت: موضوع بیکاری در خراسان جنوبی بسیار محسوس است. آنچه مشاهده می‌شود با آمار و ارقام‌های دولت همخوانی ندارد. در این باره باید اقدام لازم انجام شود. با روش‌های فعلی این درد درمان نمی‌شود.

وی در تذکری به وزیر نیرو اظهار کرد: آقای وزیر نیرو چرا در خصوص بحران آب در خراسان جنوبی کار عملی صورت نمی‌گیرد؟ هیچ استانی در کشور در بحران آب قابل مقایسه با خراسان جنوبی نیست. خراسان جنوبی چه منابع آبی در اختیار دارد که شما آسوده نشستید و اقدام عملی نمی کنید؟

نماینده مردم بیرجند در تذکری به وزرای آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و  بهداشت مطرح کرد: شمال شهر بیرجند از کمبود فضای آموزشی، ورزشی و درمانی رنج می‌برد. در این باره برای رفع مشکلات این منطقه اقدام اساسی انجام شود.

عبادی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی روستاهای ما هنوز فاقد راه مناسب روستایی هستند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا