بانک و بیمهطلا و ارز

سکه، اسفند ماه چقدر گران شد؟

اگر چه در پی نوسانات قیمت سکه در بهمن ماه، بانک مرکزی اقدام به پیش فروش سکه کرد و تا حدودی توانست روند افزایشی قیمت سکه را کنترل کند اما از ابتدای اسفند، قیمت سکه دوباره در مدار صعودی قرار گرفت و نسبت به ابتدای این ماه ۴.۲۹ درصد جهش داشت.

 پایگاه خبری آرمان اقتصادی- فاطمه اکبرخانی؛ در حالی که سکه بهمن ماه را با قیمت یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان به پایان رساند و در اسفندماه تا مرز یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان کاهش یافت اما پس از آن وارد مدار صعودی شد و در پایان هفته اول اسفند از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد و در نهمین روز این ماه قیمت یک میلیون و ۵۵۵ هزار تومان را  ثبت کرد.

بر اساس این گزارش بهای سکه تمام طرح جدید در ساعات میانی امروز، یک میلیون و ۵۵۴ هزار تومان بود که نسبت به اول ماه ۶۴ هزار تومان رشد داشته است.

سکه طرح قدیم نیز نسبت به اول ماه ۷۰ هزار تومان افزایش داشت البته پایین ترین قیمت سکه طرح جدید از ابتدای اسفند تا کنون مربوط به هفته اول بود که به یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی در معاملات امروز یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.

افزایش ۵ هزار تومانی هر گرم طلا

هر گرم طلای ۱۸ عیار، در ابتدای این  ماه با قیمت ۱۴۳ هزار و ۸۹۸ تومان داد‌و ستد شد که البته در اواخر هفته اول به حدود ۱۵۰ هزار تومان نیز رسید. هر گرم طلا امروز با قیمت ۱۴۸ هزار و ۵۳۹ تومان در بازار معامله شد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا