ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تاخیر در عرضه پرچمدار جدید غول کره‌ای

گلکسی S۸ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل سال جاری حضور نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، در سه سال گذشته همواره سامسونگ از نمایشگاه تجاری کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلونا استفاده کرده تا آخرین پرچمدار مدل جدید گوشی گلکسی سری S خود را عرضه کند. این اتفاق در کنگره جهانی موبایل سال جاری سال ۲۰۱۷ که ۲۷ فوریه آغاز می‌شود رخ نخواهد داد.

سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی در نمایشگاه تجاری کنگره جهانی موبایل عرضه نخواهد شد. این کنگره پیش از این از گلکسی سامسونگ در فوریه ۲۰۱۶ پرده برداشته و  بدین ترتیب فروش این گوشی در ماه مارس آغاز شده بود.

همچنین بخوانید

سرپرست بخش موبایل سامسونگ اطلاعات دیگری از اینکه چه زمانی این پرچمدار جدید عرضه خواهد شد ارائه نکرده است، اما قطعا سامسونگ نمی‌خواهد در عرضه و راه‌اندازی مدل جدید گوشی خود عجله به خرج دهد تا اختلالاتی مانند مسائل پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷ و شکست به توقف تولید برای آن بوجود بیاید.

سامسونگ همچنین در کنفرانس خود اقدامات هشت مرحله‌ای جدیدی برای بازبینی امنیت باتری‌های خود در محصولات آینده‌اش عرضه کرد. بنابراین گوشی‌های سامسونگ با فضای بیشتری برای باتری طراحی خواهند شد که شامل براکت محافظ جدید نیز خواهد بود.

انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا