انرژی

اعزام ۶۰ تانکر آبرسانی به کرمانشاه/ چهار شهر مشکل آب دارند

یک مقام مسئول در آبفای کرمانشاه گفت به دلیل وقوع زلزله پنج شهر استان کرمانشاه با مشکل کمبود منابع آب روبرو شدند، بر همین اساس قرار شده که ۶۰ تانکر برای کمک‌رسانی به این استان منتقل شوند.

مرادی،  مدیر روابط عمومی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ تانکر سیار در پنج شهر دالابو، ترسیم، گیلان غرب، قصر شیرین، سر پل ذهاب و اسلام آباد حضور  دارند گفت: با توجه به اینکه میزان خسارت در سر پل ذهاب بیشتر است، آبرسانی در این منطقه به صورت ویژه‌ای انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل برق و آب صالح‌آباد از توابع ثلاث باباجانی برطرف شده اما در چهار شهر دیگر با مشکل تامین منابع آبی روبرو هستیم.

همچنین بخوانید

به گفته مدیر روابط عمومی آبفای کرمانشاه، باتوجه به اینکه منبع تامین آب این پنج شهر چشمه است، وقوع زلزله باعث ایجاد کدورت و عدم استفاده شرب از این آب شده به همین دلیل وزارت نیرو تدابیری را برای انتقال تانکر و توزیع آب بسته‌بندی در نظر گرفته است.

مرادی در خصوص توزیع آب بسته‌بندی در مناطق زلزله زده نیز گفت: در حال حاضر ۳۵۰ هزار بتری آب بسته‌بندی بین زلزله‌زدگان توزیع شده و قرار شده که ۱۰۰ هزار بسته دیگر به این مناطق ارسال شود. البته باید گفت که این تنها اقدامات وزارت نیرو است و سایر مراکز نیز کمک‌های خود را به این مناطق دارند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا