خودروصنعت، معدن، تجارت

خودروهای حمل و نقل آینده +عکس

راین‌اسپید اعلام کرده که در نمایشگاه الکترونیک مصرف‌کنندگان آتی، در لاس‌وگاس مدل مفهومی اسنپ خود را معرفی می‌کند.

به گزارش "کاراسکوپ"، تصویر ارائه شده از این شرکت یک بازوی جامع از رویکرد آتی حمل و نقل مسافری در آینده محسوب می شود. در این طرح با این خودروی الکتریکی روبه‌رو هستیم که خود را از مرزها و محدودیت‌های انباشتگی و ترافیک در شهرهای آلوده می‌رهاند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از عصرایران، این مدل مفهومی از یک پلت فرم شبیه یک اسکیت‌بورد تشکیل شده است که ماژول‌های خودرویی مختلف به نام پاد روی آن سوار می‌شود.پلت‌فرم اسکیت‌بوردی حاوی فناوری رانندگی خودران و قدرت مولد الکتریکی است.

16

اسکلت اصلی این ساختار از پوشش‌های مکانیکی سنگین آزاد است. عناصر IT به کار رفته در این پروژه نیز به این زودی‌ها قدیمی نشده و از رده خارج نمی‌شوند.

حتی اگر پلت‌فرم و تکنولوژی خودرو منسوخ شود، قابلیت ماژولار بودن باعث می‌شود که سازنده یا مالک آن را با غلاف یا ساختاری جدید تعویض کند.

نگرش و چشم انداز راین‌اسپید، نشان می‌دهد این شرکت پوشش‌های مختلفی را برای ساختار حمل و نقلی  خود در نظر گرفته‌است. برخی از این پوشش‌ها مخصوص حمل و نقل مسافری است و برخی دیگر می‌تواند برای ارسال بار و محصولات مورد استفاده قرار گیرد.

البته ایده‌های جالب دیگری نیز در خصوص این مدل‌های آینده وجود دارد. به عنوان مثال تشکیل یک دفتر کاری متحرک یا مکانی برای زندگی موقت از این تفکرات هستند.

از طرفی کابین ماژولار این خودرو از روی ساختار متحرک جدا شده و می‌توان از آن به عنوان یک وسیله اقامتی به ویژه در سفر استفاده کرد.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا