خودروصنعت، معدن، تجارت

پیش فروش خودروی F۳ در نمایشگاه خودرو مشهد+مشخصات و قیمت

خودروی F3 کارمانیا که در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، به زودی پیش فروش خواهد شد.

 به گزارش آرمان اقتصادی،  خودروی F3 یک سدان اکونومی است که پیش بینی می شود با قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان توسط کارمانیا وارد بازار شود که در اینصورت با توجه به رقبایی که این خودرو در بازار دارد به احتمال فراوان با استقبال مشتریان مواجه خواهد شد.

F3  از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری بهره می‌برد قادر است قدرتی معادل ۱۰۷ اسب بخار را در دور ۵۸۰۰ و گشتاوریی برابر ۱۴۸ نیوتن متر را در دور ۴۸۰۰ تولید کند و این قدرت را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه و یا یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می‌کند.

 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، ترمزهای جلو و عقب دیسکی مجهز به سیستم ABS و EBD، سیستم هوشمند قفل‌مرکزی و  کمربند ۳ نقطه‌ای به همراه سنسور هشدار نبستن کمربند برای راننده و سرنشین جلو از دیگر امکانات ایمنی این خودرو به شما می‌رود.

سیستم‌های رفاهی این خودرو نیز در سطح خوبی قرار‌ دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به داشتن دوربین دید جانبی و عقب و ۴ سنسور پارک(که با توجه به طول ۴۶۱۵ میلیمتری این خودرو امری واجب محسوب می‌شود)، نمایشگر پشت‌آمپر LED، مانیتور ۱۰.۱ اینچی مالتی‌مدیا مجهز به سیستم مسیریاب و قابلیت تطبیق‌پذیری با بلوتوث و AUX، کنترل سیستم صوتی از روی  فرمان، آینه‌های جانبی برقی تاشو مجهز به گرمکن، در صندوق عقب برقی، سیستم یخ زدا برای شیشه عقب و سانروف دوحالته اشاره کرد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از BYD F3 NEW کلیک کنید.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا