انرژی

خدمات‌رسانی آب و برق به روستاها نقطه قوت دولت یازدهم

قائم مقام وزیر نیرو گفت: آبرسانی و برق رسانی به روستاها نقطه قوت این دولت بوده چرا که با انجام این کار نه تنها امنیت در نقاط مرزی افزایش یافته، بلکه موجب رشد امید به زندگی نیز شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، ستار محمودی امروز در مراسم خدمت‌رسانی آب و برق به روستاها با بیان این‌که در دولت یازدهم بسیار خوش‌شانس بودیم که در فضایی بدون تلاطم‌های دستگاه‌های اجرایی کار کرده‌ایم، عنوان کرد: برای انجام این کار تمامی مسوولان ما را همراهی کردند که این مساله جای تشکر و قدردانی دارد.

به گفته وی، آبرسانی روستایی در ظاهر کوچک به نظر می‌رسد، اما در واقع این امر یک سمبل و واقعیت قابل دیدن است، چرا که اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته روستاییان مرزی را امیدوار کرد و زمینه‌ تثبیت به زندگی در مرز را فراهم آورد.

همچنین بخوانید

قائم مقام وزیر نیرو با بیان این‌که طرح آبرسانی و برق‌رسانی روستایی در دولت یازدهم شتاب گرفت و موفقیت‌های خوبی را رقم زد، اظهار کرد: در این دولت پروژه‌های آب و برق روستایی به گونه‌ای حرکت کرد که منابع مالی صرف متن کار و از مسائل حاشیه‌ای دور شد.

محمودی با اشاره به مناطق صعب‌العبور برای خدمات‌رسانی به روستاییان گفت: علی‌رغم وجود تمام مشکلات اما این کار در دولت یازدهم با موفقیت به انجام رسید و در تا حال حاضر ۵۲۰۰ روستا در زمینه آب و ۲۱۰۰ روستا در زمینه‌ی برق تجهیز شدند.

وی در خصوص وضعیت امید به زندگی و تاثیر خدمات‌رسانی به روستاییان، ادامه داد: براساس آمار در اوایل انقلاب امید به زندگی ۵۶ سال و طبق آمار سال‌های گذشته این عدد به ۷۳ سال افزایش یافته است.

قائم مقام وزیر نیرو بیان کرد: با توجه به این‌که آب، برق و فاضلاب جزو یکی از شاخص‌های امید به زندگی مطرح شده می‌توان گفت که اقدامات دولت یازدهم در این عرصه توانسته در این زمینه موثر باشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا