صنعتصنعت، معدن، تجارت

باید هزینه های مالی خودروسازان کاهش یابد

معاون توسعه حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: هزینه های مالی و بدهی خودروسازان به بانک ها کار را برای خودروسازان سخت کرده است و باید هزینه های مالی خودروسازان کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، بهزاد اعتمادی در مراسم معارفه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مدیران این گروه گفت: صنعت خودرو بعد از صنعت نفت و بانکداری جزو پردرآمدترین و اشتغال زاترین صنایع جهان است و این صنعت از اهمیت ویژه ای در کشور ما و همه کشورها برخوردار است.
وی افزود: وضعیت فعلی کشور باعث شد که صنعت خودرو در شرایط بسیار سختی قرار گیرد و توقعات مردم از این صنعت بسیار بالاست که باید برای عبور از این شرایط سخت، تلاش زیادی کنیم.
اعتمادی تصریح کرد: نیروی متخصص سایپا سرمایه اصلی این گروه خودروساز است و اگر به درستی از این توان بهره گرفته شود، بی شک می توان از این برهه سخت عبور کرد.
وی با بیان اینکه هزینه های مالی و بدهی خودروسازان به بانک ها کار را برای خودروسازان سخت کرده است، افزود: باید هزینه های مالی خودروسازان کاهش یابد و کم کردن سرمایه غیرمولد باعث برگشت سرمایه خواهد شد که در این صورت راندمان کاری آنان افزایش می یابد.

منبع : سایپانیوز

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا