بانک و بیمهبیمه

انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان

درنخستین جلسه کانون سراسری انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان، اعضای هیأت مدیره این انجمن انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه آرمان، در این جلسه که با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونان بازاریابی و فروش، فنی و مالی برگزار شد، علیرضا بیانیان با اشاره به نقش مؤثر این تشکل صنفی در پیشبرد امور و ایجاد تعامل با بدنه مدیریتی شرکت، نمایندگان را بازوان اجرایی شرکت توصیف کرد و گفت نقش شما در رشد و توسعه شرکت تعیین کننده و تأثیرگذار است و حیات و آبروی  بیمه آرمان با عملکرد نمایندگان و شبکه فروش گره خورده است.

همچنین بخوانید

بیانیان با بیان اینکه سیاست­ها و خط مشی رئیس کل بیمه مرکزی و نهاد ناظر توسعه بیمه های خُرد در کشور است، گفت: سیاست، برنامه ها و تمرکز بیمه آرمان نیز توسعه و فروش بیمه های خُرد است و نمایندگان باید با افزایش دانش و توانمندی های فنی و علمی خود نسبت به این امر اهتمام ورزند و در این راستا حرکت کنند.

مدیرعامل بیمه آرمان خطاب به نمایندگان افزود: ما نیز در تأمین نیازها و خواسته های منطقی شما در بخش های گوناگون از جمله در بخش آموزش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و ابراز امیدواری نمود که نمایندگان و شبکه فروش هم تعامل سازنده ای با انجمن، شعب و ستاد داشته باشند و نیز در تعامل با مردم و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران، جایگاه شرکت را ارتقاء بخشند.

بر اساس این گزارش، معاونان بیمه آرمان نیز در این جلسه به تبیین اقدامات و فعالیت های شرکت در ارتباط با نمایندگان و شبکه فروش و ارائه رهنمودهای عملیاتی در حوزه متبوع خود پرداختند و بر جذب و ترکیب پرتفوی مناسب، وصول حق بیمه در مدت اعتبار بیمه نامه، انضباط مالی و همچنین تلاش در جهت افزایش سهم شرکت در بازار، تقویت و افزایش دانش علمی و فنی نمایندگان، وحدت رویه در اجرای مقررات و دستورالعمل­ها، تعامل مطلوب با شعب و بدنه مدیریتی شرکت و در نهایت حفظ منافع بیمه آرمان تاکید کردند.

در این جلسه نمایندگان نیز به بیان عملکرد و طرح مسائل و موانع کاری خود پرداختند و تدابیر لازم برای رفع موانع، بهبود عملکرد و ارتقای بهره‌وری اتخاذ شد.

بر اساس این گزارش، همایون چگنی و طیبه حضوری به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره، میلاد مرادی خرانه دار، محمدرضا موحدی راد منشی و بیت اله جدیدی سخنگوی انجمن انتخاب شدند. همچنین حنیفه کُرد و محمد دستغیب عضو علی البدل، رقیه محرمی بازرس اصلی و میثم سلیمی بازرس علی البدل برگزیده شدند.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا