بانکبانک و بیمه

حضور اقتصادنوین در نمایشگاه kishINVEX


گروه اقتصادنوین در پنجمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که در جزیره کیش برگزار می‌شود میزبان شرکت کنندگان و فعالان اقتصادی خواهد بود.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با هدف آشنایی جامعه با دستاوردها و موفقیت‌های حاصل شده در بازارهای مرتبط در قالب رویداد kishINVEX2018 از تاریخ ۳۰ مهر لغایت ۳ آبان ماه ۱۳۹۷ همزمان با برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی جانبی در جزیره کیش برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه که هر ساله با حضور گسترده نهادهای فعال در بازار سرمایه، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود، گروه اقتصادنوین متشکل از بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین، شرکت تامین سرمایه نوین، شرکت‌های کارگزاری و مشاوره سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین، شرکت بیمه نوین و شرکت پرداخت نوین آرین با استقرار غرفه مشترک در محل نمایشگاه، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در قالب ارائه زنجیره کاملی از خدمات پولی و مالی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد. 
گفتنی است این نمایشگاه و همایش‌های جانبی آن، از تاریخ ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا