بورسبورس اوراق

۲۱۲ هزار کد معاملاتی مالک "زپارس"

امروز چهارشنبه مورخ ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ، تعداد ۳۲میلیون و ۵۳۴ هزار سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با نماد”زپارس” به روش ثبت سفارش عرضه اولیه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بورس تهران، امروزچهارشنبه مورخ ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ، تعداد ۳۲میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با نماد”زپارس” به روش ثبت سفارش به قیمت هر سهم ۳۵۰۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران تعداد شرکت های فعال در بورس به ۳۲۶ شرکت رسید و به ارزش بازار ۱۱۳۸ میلیارد ریال افزوده شد.

همچنین بخوانید

شرکت “”زپارس” “به عنوان عنوان پانصدوبیست و یکمین شرکت پذیرفته شده در بورس تهران می باشد و در عرضه اولیه امروز،۲۱۲۱۲۳ هزار کد معاملاتی اقدام به خرید کردند و تعداد حداکثر۱۵۵سهم به هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی تخصیص یافت.

شایان ذکر است نشست خبری با حضور مدیران ارشد بورس تهران ، مدیران شرکت “زپارس” و به همراهی اصحاب رسانه برگزار شد و به سوالات خبرنگاران به طور مبسوط پاسخ داده شد.

یادآور می شود: شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس به عنوان پانصدوبیست و یکمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “زراعت و خدمات وابسته” و گروه و طبقه “کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” زپارس” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا