گردشگری

۳ کشور برتر برای مهاجرت ایرانیان از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت

براساس گزارش بانک جهانی در سال ۲۰۱۸، ایران از نظر شاخص آسانی انجام کسب‌وکار ‌در رده ۱۲۴ ام جهان قرار دارد. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در کشوری با ثبات هستید یا قصد دارید از طریق سرمایه‌گذاری به کشور دیگری مهاجرت کنید، با ما همراه باشید.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ۳ کشوری که در ادامه به آنها می‌پردازیم، علاوه بر مناسب بودن برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب‌وکار، یک ویژگی مهم دیگر هم دارند و آن «ارائه روش‌های گوناگون برای دریافت اقامت از راه سرمایه‌گذاری» است. منابع طبیعی، بازارها، دارایی‌های استراتژیک و ارائه راه‌های گوناگون برای اعطای اقامت به سرمایه‌گذاران، از جمله مواردی هستند که در ارزیابی این کشورها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

همچنین بخوانید

۳. کانادا

کانادا از نظر شاخص آسانی انجام کسب‌وکار، در رده ۱۸‌اُم جهان قرار دارد و در سال گذشته توانست بیش از ۲۴ میلیارد دلار آمریکا سرمایه‌ی خارجی جذب کند.

برای دریافت ویزا از طریق برنامه‌ سرمایه‌گذار کبک، باید ۲ میلیون دلار داشته باشید و حداقل ۱.۲ میلیون دلار آن را در کانادا سرمایه‌گذاری کنید.

اگر چنین سرمایه هنگفتی ندارید نگران نباشید؛ شما هنوز می‌توانید از طریق یکی از برنامه‌های سرمایه‌گذاری از جمله برنامه کارآفرینی کبک، خوداشتغالی، ویزای استارتاپ و برنامه کارآفرینی استانی برای سرمایه‌گذاری در کانادا و دریافت اقامت اقدام کنید.

۲. بریتانیا

بریتانیا از نظر شاخص آسانی انجام کسب‌وکار، در رده ۷اُم جهان قرار دارد. این کشور علی‌رغم خارج شدن از اتحادیه اروپا، توانسته به خوبی ثبات اقتصادی خود را حفظ کند.

برای سرمایه‌گذاری در این کشور می‌توانید از طریق ویزای سرمایه‌گذاری درجه یک اقدام کنید که برای جذب سرمایه‌گذارهای کارآفرین غیراروپایی در نظر گرفته شده است. داشتن حداقل ۲ میلیون پوند برای سرمایه‌گذاری در این کشور لازم است.

راه دیگری هم وجود دارد که نیاز به سرمایه‌ی کمتری دارد. شما با راه‌اندازی یک کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری در آن نیز می‌توانید تنها با داشتن حداقل ۵۰‌ هزار پوند برای دریافت ویزای کارآفرینی این کشور اقدام کنید.

۱. استرالیا

استرالیا موفق شده است رتبه ۸اُم جهان را در شاخص آسانی انجام کسب‌وکار به خود اختصاص دهد. این کشور امسال وارد بیست و هفتمین سال پیاپیِ رشد اقتصادی خود شد؛ به این معنا که در بیست و هفت سال گذشته حتی یک سال هم رکود اقتصادی را تجربه نکرده است.

علاوه بر کیفیت بالای زندگی، عواملی از جمله زیرساخت‌های قدرتمند، شرایط کاری فوق‌العاده و فرهنگ مهاجرپذیر مردم استرالیا، سرمایه‌گذاران و مهاجران بسیاری را جذب این کشور کرده است.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت

اکثر ایرانیان از طریق راه‌اندازی کسب‌وکار و ویزای کارآفرینی به این کشور مهاجرت می‌کنند چرا که سرمایه‌گذاری در استرالیا راحت‌ترین و سریع‌ترین روش مهاجرت به این کشور است. شما با دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا می‌توانید به راحتی در این کشور اقامت بگیرید.

دولت استرالیا برای صاحبان کسب‌وکار شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. شما با ثبت شرکت در این کشور می‌توانید اقامت بگیرید. تنها کافیست سوابقی از خود و کسب‌وکارتان را آماده کنید و به همراه طرح کسب‌وکاری که می‌خواهید در استرالیا راه‌اندازی کنید، به اداره مربوطه ارسال کنید. البته فرایند دریافت اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری، تقریبا پیچیده است و هر سال، قوانین جدیدی به آن افزوده می‌شود.

گروه حقوقی مهاجرت پلاس با مدیریت دکتر دانیال شبرخ، وکیل رسمی و پایه یک دادگستری استرالیا، در تمامی مراحل اعم از اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ثبت شرکت و مسائل حقوقی پس از ورود به استرالیا همراه شماست. کافیست از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان این گروه بهره‌مند شوید.

منبع
دیجیاتو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا