بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

یازده شعبه بانک آینده به سامانه خدمات بانکی نابینایان مجهز است

یازده شعبه بانک آینده با نصب و راه‌اندازی «سامانه خدمات بانکی نابینایان» به روشندلان خدمات ویژه ارائه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، پانزدهم اکتبر (۲۳ مهرماه) روز جهانی گرامیداشت نابینایان و روز بین‌المللی عصای سفید است و بانک آینده در تلاش است با تسهیل ارائه خدمات مطلوب، باکیفیت و متناسب با شرایط اقشار مختلف جامعه، گام‌های مؤثرتری را در انجام مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به نابینایان بردارد.

همچنین بخوانید

بانک آینده نخستین سامانه عملیات بانکی ویژه روشندلان را در سال ۱۳۹۵ نصب و راه‌اندازی کرد و اکنون ۱۱ شعبه بانک در تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، تبریز، ساری، ارومیه و کرج به این سامانه مجهز شده است.

سامانه خدمات بانکی نابینایان در تهران در شعب بانک در خیابان دولت، شهرک غرب (خیابان درختی) و یوسف‌آباد نصب و راه‌اندازی شده است. شعب بلوار سجاد در مشهد، سی‌وسه‌پل در اصفهان و شعبه چهارراه ملاصدرا در شیراز نیز به سامانه خدمات بانکی نابینایان مجهز شده است.

نابینایان برای دریافت خدمات ویژه و بهره‌برداری از این سامانه می‌توانند در شهر اهواز به شعبه خیابان طالقانی در تبریز به شعبه بانک واقع در خیابان امام خمینی و در ساری به شعبه میدان شهدا مراجعه کنند. سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعبه میدان خیام در ارومیه و شعبه بانک خیابان شهید بهشتی در کرج نیز نصب‌شده و به روشندلان خدمات ویژه ارائه می‌کنند.

بر اساس امکانات و تجهیزات این سامانه روشندلان می‌توانند خدماتی مانند افتتاح حساب، برداشت و واریز وجه، خدمات کارت‌بانک را با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل در این شعب دریافت کنند.

با استقرار این سامانه انجام عملیات بانکی برای نابینایان با بهره‌گیری از دستگاه برجسته نگار و نصب نرم‌افزار فرم‌های بانکی فراهم‌شده و روشن‌دلان می‌توانند به‌تنهایی به شعب که به این سامانه مجهز شده‌اند مراجعه و عملیات بانکی خود را شخصاً انجام دهند.

شهروندان می‌توانند برای دریافت آدرس دقیق این شعب، به بخش جستجوی شعب وب‌سایت بانک آینده، مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰–۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا