ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین

در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین‌المللی خود در عراق را کاهش داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، همراه اول اعلام کرد به‌منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی، تعرفه تماس رومینگ بین الملل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین خود در عراق را کاهش داده است.
بر این اساس از روز سه شنبه ۲۴ مهر تا روز جمعه ۱۱ آبان ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای ۲۴۹۹ تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای ۸۹۹ تومان، مکالمه با شماره داخلی عراق دقیقه ای ۲۴۹۹ تومان، ارسال پیامک ۸۹۹ تومان به ازایِ هر پیامک و اینترنت همراه ۴۹۹ تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می شود.

روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است. پیش از این، با تخفیفی که همراه اول ارائه می‌کرد، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران ۳۳۰۰ تومان، دریافت مکالمه دقیقه ای ۳۰۰۰ تومان، مکالمه داخلی عراق دقیقه ای ۱۷۰۰ تومان، ارسال پیامک ۱۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۲۳۰۰ تومان بود. 

علاوه بر این، با نزدیک شدن اربعین حسینی، اپراتور اول اعلام کرده که ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود را برای مکالمه و اینترنت، در پایانه‌های مرزی، به بیش از دو برابر افزایش داده و تدابیر ویژه ای را برای این مراسم در نظر دارد.
همراه اول هم‌چنین اعلام کرد برای ارائه خدمات ارتباطی هرچه بهتر به زائرین اربعین حسینی، در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن‌های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته به بیش از دو برابر افزایش داده و نیز قرار است در این پایانه‌ها، کارشناسان، زائرین را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

مانیتورینگ شبکه به‌صورت ۲۴ ساعته، بهینه‌سازی تمام مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی،  ایجاد شش نقطه جهت دریافت سرویس وای فای در مسیر نجف تا کربلا از جمله اقدامات همراه اول برای مراسم پیاده‌روی اربعین امسال است. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا