بانکبانک و بیمه

فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین


بانک ایران‌زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد و یا نقد و اقساط در قالب قرارداد‌های رایج از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، متقاضیان جهت دریافت «برگ درخواست شرکت در مزایده» در تهران بلوار میرداماد، نبش شمس تبریزی شمالی، ساختمان بانک ایران‌زمین، طبقه اول، واحد ۹، مدیریت مهندسی و املاک و در سایر استان‌ها به آدرس مندرج در جدول ذیل مراجعه و جهت تسلیم پیشنهادهای خود حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ به واحدهای مذکور مراجعه فرمایند. بازگشایی پاکات در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ رأس ساعت ۱۱ صبح در محل سالن اجتماعات واقع در ساختمان بانک ایران زمین (بلوار میرداماد) انجام خواهد شد و حضور شرکت کنندگان در جلسه بازگشایی بلامانع است. چنانچه تغییری در تاریخ بازگشایی پاکت‌ها صورت گیرد، مراتب تلفنی به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

توضیحات:
مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵% (پنج درصد) قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی می‌باشد که می‌بایست به حساب شماره ۱-۱۲۲۵۵۹-۱۱-۵۰۰ بنام گروه مالی بانک ایران زمین واریز گردد.
شرکت کنندگان مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال (به حساب کارمزد فروش اسناد به حساب شماره ۱-۱۲۲۵۵۹-۱۱-۵۰۰ بنام گروه مالی بانک ایران زمین) واریز و فیش را ضمیمه برگ پیشنهاد نمایند. (ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.)
رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی می‌باشد و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و در پاکت لاک و مهر شده (دربسته) تسلیم گردد.
کلیه املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند و بازدید از محل با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر می‌باشد.
بانک در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار می‌باشد.
درصورت مساوی بودن قیمت پیشنهادی اولویت فروش با شرایط نقدی می‌باشد.
در پیشنهادهای خرید بصورت نقد و اقساط صرفاً بالاترین قیمت ملاک بوده و افزایش پیش پرداخت و کاهش مدت بازپرداخت اقساط ملاک تعیین برنده نمی‌باشد.
هزینه آگهی و کارشناسی از برندگان مزایده اخذ می‌گردد.
شرایط فروش به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
 
الف: شرایط فروش املاک به صورت نقدی
درصورت خرید نقدی ۱۰ درصد تخفیف نسبت به مبلغ پایه مزایده به خریدار/خریداران داده خواهد شد.
 
ب: شرایط‌ فروش املاک به صورت نقد و اقساط
 
مدت بازپرداخت اقساط شرایط پرداخت میزان تخفیف نسبت به مبلغ پایه مزایده
ب – ۱ ۱۲ ماه ۵۰ درصد نقد+ ۵۰ درصد اقساط بدون سود
ب – ۲ ۲۴ ماه ۵۰ درصد نقد+ ۵۰ درصد اقساط بدون سود
ب- ۳ 
بیش از ۲۴ ماه و حداکثر تا سقف ۳۶ ماه ۳۰ درصد نقد+ ۷۰ درصد اقساط با نرخ سود ۱۸ درصد
 

 
جهت دریافت لیست املاک  اینجا کلیک کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا