ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

خشم کاربران از یک نسخه!

تیم تولیدکننده نرم‌افزار اسکایپ به مشتریانش اعلام کرد که پس از کار با نسخه ‌۸ و بازخوردگیری‌، انتظاراتی که آن‌ها از این نسخه دارند را برایشان بفرستند اما کاربران معتقدند بودند اکنون برای نظرخواهی خیلی دیر است.

به گزارش آرمان اقتصادی، پس از این‌که شرکت مایکروسافت اوایل امسال اعلام کرد نسخه ‌۸ اسکایپ جایگزین نسخه ‌۷ خواهد شد، مجدداً اعلام کرد پشتیبانی از نسخه کلاسیک اسکایپ (نسخه‌۷‌) طی دو مرحله از ابتدای ماه نوامبر سال ‌۲۰۱۸ انجام خواهد شد.

اعضای تولیدکننده نرم‌افزار در به‌روزرسانی از آخرین نسخه اسکایپ برای کاربران در ۲۷ ‌سپتامبر نوشتند که “در کنار پشتیبانی از نسخه‌۷ به بهبود و کامل شدن نسخه‌۸ نیز توجه داریم‌. پشتیبانی ما در دو مرحله خواهد بود؛ بدین صورت که اوایل نوامبر ۲۰۱۸ به دستگاه‌هایی از قبیل موبایل و تبلت اختصاص خواهد داشت‌. اگرچه شما می‌توانید در کوتاه‌ترین بازه زمانی از نسخه قدیمی اسکایپ استفاده کنید، لیکن ما شما را ترغیب می‌کنیم به این‌که‌، همین امروز آن را به‌روز کرده و نگران قطعی ارتباط نباشید”.

همچنین بخوانید

زمانی که مایکروسافت نسخه جدید اسکایپ را رونمایی کرد، از لحاظ امکانات موجود در آن و این‌که کاربران به‌راحتی می‌توانستند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند، تبلیغات گسترده‌ای کرد و به خود می‌بالید. تیم نویسنده این نرم‌افزار اعلام کرد که کار کاربران در زمینه هوانوردی و دریایی و هم‌چنین پیدا کردن مخاطبان بسیار تسهیل شده است، به‌نحوی که توجه و احساس خاصی را در کاربران ایجاد می‌کند. با این وجود تیم تولید این نرم‌افزار به کاربران و شرکت‌ها اعلام کردند تا پس از کار با نسخه ‌۸ و بازخوردگیری‌، انتظاراتی که آن‌ها از این نسخه دارند را برایشان بفرستند.

این تیم هم‌چنین اعلام کرده بود برای تولید این نرم‌افزار انتظارات و مطالبات بازار جهانی را رصد کرده‌ و کلیه امکانات و موارد جدیدی که در نسخه ‌۸ لحاظ شده‌، از بوته آزمایش گذشته است و آن‌ها به انتظاراتی که کاربرانشان دارند، توجه دارند. بر اساس اطلاعات سایت پلیس فتا، تولیدکنندگان نرم‌افزار علاوه بر این، سایتی تحت عنوان صدای کاربران ایجاد کردند تا آن‌ها بتوانند رای بدهند و اعلام نظر کنند و مطالبات خود را درباره این نسخه جدید به گوش برسانند و مطمئن باشد که آنها را علی‌رغم مشغله کاری در اولویت قرار خواهند داد.

پس از آن بود که کاربران نظرهای خود را اعلام کردند، یکی از کاربران نوشت‌: برخی از اعضاء شرکت درباره کاستی‌های نسخه جدید احساس نارضایتی دارند و نگرانند که حل آن‌ها تا اول ماه نوامبر به نتیجه نرسد که البته منطقی است، چراکه شما جذب بازخوردها از کاربران را دیر شروع کرده‌اید؛ درواقع تا اول نوامبر یک ماه دیگر باقیست و در این مدت شما به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

به اعتقاد برخی از کاربران در واقع این نسخه (نسخه ‌۸) بر آخرین دستاوردها و ساخته‌های شرکت تولیدکننده استوار بوده و زمانی برای اعمال و لحاظ کردن نظر کاربران وجود ندارد.

کاربری دیگر نوشته بود که چندین ماه که از ماه نوامبر گذشت، شما باید خود را برای اولین موج نظرات کاربران آماده کنید، نه اکنون. شما قبل از اینکه ساخت و تولید این نسخه را رسانه‌ای کنید، باید تلاش سخت و طاقت‌فرسایی را در این زمینه انجام می‌دادید.

بر این اساس کاربران معتقدند که به نظر می‌رسد این کار، یه اشتباهی ناشی از عدم تلاش است، نه درس و تجربه‌ای که شما از این طریق بیاموزید.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا