خودروصنعت، معدن، تجارت

برنامه‌ریزی برای افزایش تولید خودروسازان در نیمه دوم امسال

محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه این مراسم گفت: مباحثی که در مورد صنعت خودرو در رسانه ها مطرح می شود، موضوع عادی است زیرا همه مردم می خواهند از وضعیت این صنعت مطلع شوند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصر خودرو، وی با بیان این که در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ درصد موضوعات در هر نشستی به صنعت خودرو ارتباط دارد، افزود: در حال حاضر اقدامات خوب و قابل تقدیری در سایپا انجام شده  که یکی از این اقدامات رابطه مستمر با قطعه سازان بوده است.

صالحی نیا افزود: همانطور که در مقاطع قبلی این شرایط را تجربه کردیم به طور قطع می توانیم در صنعت خودرو وارد یک مسیر صعودی شویم. بنده از آقای سروش به دلیل تجربه کاری شناخت دارم اما سایپا با مکانی که اقای سروش پیش از این بودند متفاوت است و آقای سروش با همکاری هیات مدیره و شرکت های زیر مجموعه می تواند عملکرد مناسبی داشته باشند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با تمام قدرت در وزارت صنعت، معدن و تجارت و همه ارکان از جمله مجلس از صنعت خودرو حمایت می کنیم و امیدواریم شرکت های خودروسازی در نیمه دوم سال با توان بیشتر، تولید را افزایش داده و هزینه ها را با تولید بیشتر مدیریت کنند.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا