بورسفرابورس

پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی از چهارشنبه

واحدهای این صندوق از روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه ۹۷ تا شنبه پنجم آبان ماه ۹۷ از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به گزارش اقتصادآنلاین، اطلاعیه پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی ۲۰ درصد تأدیه منتشر شد. بر این اساس، واحدهای این صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه با نماد «فنابا» از روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه ۹۷ تا شنبه پنجم آبان ماه ۹۷ از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.

حوزه فعالیت این صندوق، فناوری مالی با تمرکز بر فناوری بیمه‌ای و خدمات فاوای مورد نیاز صندوق‌های بازنشستگی است. سرمایه صندوق ۱۰ میلیارد تومان و ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار تومان است که مبلغ پرداختی از ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری در دوره پذیره‌نویسی ۲۰ درصد و مبلغ تعهد شده از ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری ۸۰ درصد است؛ به این معنا که سرمایه‌گذار ۲۰ درصد مبلغ را به هنگام پذیره‌نویسی و ۸۰ درصد را در آینده و به درخواست مدیر صندوق پرداخت می‌کند. دوره فعالیت این صندوق هفت سال خواهد بود.

پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی در بازار سوم فرابورس انجام می‌شود و کارگزار پذیره‌نویسی آن شرکت کارگزاری صباجهاد است. تعداد کل واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق ۱۰۰ هزار واحد است که ۵۱ هزار واحد آن متعلق به موسسان بوده و ۴۹ هزار واحد هم پذیره‌نویسی می‌شود؛ حداقل تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی یک هزار واحد و حداکثر تعداد واحد قابل خریداری ۱۰ هزار واحد است. نحوه تسویه و پایاپای این صندوق T+2 است.

شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت این صندوق را بر عهده دارد و شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی متولی آن است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا