صنعتصنعت، معدن، تجارت

توافق همکاری همه جانبه سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران

 

‎به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از سازمان مدیریت صنعتی، در جلسه ای با حضور ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و علی‌اکبر موسوی موحدی، رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران، طرفین درباره همکاری های همه جانبه توافق کردند.
بنا به این گزارش، ابوالفضل کیانی بختیاری در این جلسه ضمن معرفی برند ۵۵ ساله سازمان مدیریت صنعتی، شرح مختصری از فعالیت های این سازمان ارائه نمود و بر آمادگی سازمان برای تسهیل گری و مرتبط ساختن مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک با دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
کیانی بختیاری در ادامه اظهار داشت: سازمان آمادگی دارد با مشارکت مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک، دوره های مدیریت اجرایی را در حوزه “بیوتکنولوژی” و “مدیریت سبک زندگی” و سایر حوزه های مورد نیاز مرکز برگزار نماید.
وی ضمن تاکید بر ظرفیت های سازمان در حوزه های مشاوره، آموزش و تحقیق از نشست های تخصصی خانه مدیران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، مرکز کاریابی و توسعه اشتغال و دیگر حوزه های فعالیت این سازمان بعنوان زمینه های بالقوه همکاری یاد کرد.
در این جلسه، موسوی موحدی نیز ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت های مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک، اظهار داشت: در این مرکز بیش از ۱۵۰ نفر دانشجوی دکترا و پژوهشگر پسادکترا با محورهای مختلفی از جریان های پیشرفت علم آشنا می شوند.
وی افزود: این مرکز تمایل دارد نتایج تحقیقات علمی خود را تجاری نماید، از طرفی مدیران پژوهش نیاز به آموزش دوره های مدیریتی دارند و باید بتوانند موضوعات قابل سرمایه گذاری و تبدیل آنها به صنعت را شناسایی نمایند که این مهم با همکاری سازمان مدیریت صنعتی امکان پذیر است.
در پایان طرفین بر تنظیم یک تفاهم نامه جامع و تبدیل آن به قرارداد توافق نمودند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا