بانکبانک و بیمه

روسای ۳ شعبه بانک ملّی معارفه شدند


امروز با حضور عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران، روسای جدید شعب مرکزی، فردوسی و حافظ این بانک معارفه شده و از روسای پیشین این شعب تقدیر شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در شعبه ممتاز مستقل مرکزی بانک با تشریح شرایط کنونی اقتصادی کشور، گفت: در حال حاضر نگاه دولت و مردم به نظام بانکی و در راس آنها بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور است، بنابراین کارکنان بانک هم باید شرایط ویژه کنونی را درک کنند.

وی با تاکید بر این که شعبه مرکزی، چشم و چراغ بانک ملی ایران است، اظهار کرد: بیکاری، یکی از معضلات امروز جامعه است و بانک ها در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارند، از این رو شعب بزرگ بانک ملی ایران مانند شعبه مرکزی باید همت ویژه ای در این زمینه داشته باشند.
کریمی با تقدیر از زحمات مهدی هدایتی رئیس پیشین شعبه ممتاز مستقل مرکزی، حکم انتصاب محمد فرمهینی فراهانی به عنوان رییس جدید این شعبه را به وی اعطا کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در شعبه ممتاز مستقل حافظ نیز با تاکید بر این که ارتقای منابع انسانی بسیار با اهمیت است، گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در زمینه تربیت نیروی انسانی توانمند، با انگیزه و سالم بسیار موفق بوده است.
کریمی با بیان این که تغییر همه مدیران بانک ملی ایران از درون خود بانک بوده است، افزود: حتی سازمان های مالی دیگر، بسیاری از نیروهای توانمند بانک ملی ایران را پس از بازنشستگی جذب کرده اند و این باعث افتخار همه ماست.
وی همچنین با تقدیر از زحمات بهروز تیموریان رئیس پیشین شعبه ممتاز مستقل حافظ، حکم انتصاب شاهین اسکندرزاده به سمت رییس جدید این شعبه را به وی اعطا کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران سپس در شعبه ممتاز مستقل فردوسی حضور یافت و ضمن تقدیر از زحمات خسرو کریمی رئیس پیشین این شعبه، حکم انتصاب عبداله جلالی به سمت رئیس جدید شعبه را به وی اعطا کرد..
کریمی در این شعبه نیز با تاکید بر لزوم حمایت نظام بانکی از عموم مردم، گفت: وصول مطالبات معوق که جزئی از منابع مردم است، در اولویت است تا از این طریق دست بانک برای ایجاد گردش مالی بیشتر باز شود.
وی همچنین با تقدیر از زحمات کسانی که تا امروز به بانک ملی ایران خدمت کرده و اکنون به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، برای کسانی که مسئولیت های تازه ای پذیرفته اند، آرزوی موفقیت کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا