خودروصنعت، معدن، تجارت

 تامین مستمر، قیمت رقابتی و کیفیت پایدار از اهداف اصلی شرکت رنا است

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین مستمر و به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بابک منصوری با بیان مطلب فوق افزود: شرکت خدمات فنی رنا به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش خودروهای سایپا دیزل، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم خود در زمینه بازرگانی تعریف کرده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده‌ایم.

وی گفت: با توجه به تاثیر تامین به موقع قطعات در افزایش رضایت مشتریان، این مهم در اولویت اول حوزه بازرگانی خدمات فنی رنا  قرار دارد.

مدیرعامل خدمات فنی رنا ادامه داد: شرکت سایپا دیزل در همکاری با شرکای تجاری خود موضوع تأمین قطعات یدکی را نیز در نظر گرفته است و شرکت رنا هم راستا  با سیاست های مدیرعامل محترم گروه سایپا تعامل با قطعه سازان داخلی را در سر لوحه برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: طی ماه های اخیر در راستای توسعه سهم بازار قطعات محصولات سایپا دیزل توانستیم برپایه توانمندی قطعه سازان داخلی برخی از قطعات خودروهای دانگ فنگ و فوتون را تولید و با نام تجاری رنا و با ویژگی های خاص در بازار عرضه کنیم البته تا رسیدن به حد مطلوب راه طولانی را درپیش داریم ولی با تلاش های صورت گرفته بسیاری از مشکلات موجود در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.

منصوری تصریح کرد: خدمات فنی رنا با همکاری شرکت‌های تامین کننده قطعه ساز داخلی و تحرک و جهش ایجاد شده در بخش‌های تامین، زمینه‌های لازم برای تحقق به موقع قطعات را فراهم کرده که در نتیجه ادامه همین روند، رضایت مشتریان از خدمات شبکه پس از فروش افزایش خواهد یافت به طوری که دریافت باز خوردها و گزارشات، تایید کننده این مهم است.

وی در پایان گفت: برای نیمه دوم سال اقدامات بسیار خوبی پیش بینی شده که نتیجه آن به زودی به اطلاع مخاطبین بازار هدف خواهد رسید.


 تامین مستمر، قیمت رقابتی و کیفیت پایدار از اهداف اصلی شرکت رنا است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا