ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

قابلیت لغو ارسال پیام به فیس‌بوک مسنجر اضافه می‌شود

فیس‌بوک اعلام کرد که قصد دارد قابلیت لغو ارسال و حذف پیام‌های ارسال شده را به اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک مسنجر اضافه کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت phonearena، با توجه به آنکه بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان این روزها با یکدیگر در رقابت تنگاتنگی به سر می‌برند و هرازگاهی قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم‌های مورد استفاده خود می‌افزایند، حالا فیس‌بوک به تازگی اعلام کرده است که ویژگی حذف و لغو ارسال پیام‌های فرستاده شده را به پیام‌رسان فیس بوک مسنجر خود اضافه خواهد کرد تا بدین وسیله به کاربرانش اجازه دهد بدون نگرانی از اینکه در ارسال یک پیام اشتباهی مرتکب شده‌اند و یا برای فرد و گروهی اشتباهی آن را ارسال کرده اند، بتوانند هر زمانی پس از فرستاده شدن آن را پاک کنند تا دیگر مخاطبان آن را نتوانند مشاهده کنند.

کاربران فیس‌بوک مسنجر قادر خواهند بود پس از اعلام رسمی این غول تکنولوژی، نسخه به روزرسانی‌شده این اپلیکیشن را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین گوگل پلی استور و اپ استور اپل دریافت و دانلود کنند تا بتوانند از قابلیت مذکور بهره‌مند شوند.

همچنین بخوانید

قابلیت حذف و لغو ارسال پیام‌های ارسال شده ( Delete/Unsend) شباهت بسیار زیادی به قابلیت مشابه در Delete for everyone در تلگرام و Unsend در اینستاگرام دارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا