بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از برخی شعب تهران

مدیرعامل بانک کارآفرین روز شنبه ۲۱ مهرماه از شعب آفریقا و ظفر در تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در بازدید حمید تهرانفر از شعب مذکور که آقایان عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین المللی، برزنونی مدیر امور شعب و خانم اورعی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وی را همراهی میکردند، ضمن دیدار با مسئولان و کارکنان از نزدیک در جریان وضعیت شعب مذکور قرار گرفت و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیات همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانتنامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند. شایان ذکر است که مدیرعامل بانک پیش‌تر از شعبه ناهید نیز بازدید به عمل آورده و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای رییس این شعبه، راهکارها و پیشنهادهای خود را به منظور بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری ابراز کرده بود.

این سلسله دیدارها به منظور تبیین استراتژی‌های و سیاست‌های اتخاذ شده در سطوح عالی مدیریت بانک، دریافت پیشنهادها و نقطه‌نظرات مسئولان به‌ صورت مستقیم و بیواسطه، آشنایی بیشتر با همکاران و همچنین بررسی روند انجام امور در شعب صورت می‌پذیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا