بانکبانک و بیمه

تولید دانش بنیان، رمز موفقیت صنایع داخلی است

مدیر عامل بانک دی در جریان بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی ایران، تولیدات دانش بنیان را رمز موفقیت صنایع داخلی دانست.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب، احمدحشمی‌پور، مدیرکل حوزه مدیریت ،محمد جواد افتخاری، رئیس اداره بازاریابی و امیرحسین کوچکی رئیس شعبه جنت آباد   به منظور آشنایی با توانمندی های شرکت لوله و ماشین سازی ایران و  بررسی زمینه‌های گسترش همکاری‌های فی‌مابین از این مجموعه بازدید کرد.

در این دیدار، قربانی با اشاره به اهمیت حمایت از صنایع و تولیدات داخلی در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از تولید داخلی، سرمایه ایرانی و کارگر ایرانی است که این مهم به عنوان محور سیاست‌های اعتباری بانک دی در سال ۱۳۹۷ لحاظ شده است.
مدیرعامل بانک دی با برشمردن مزایای حمایت از تولید داخلی و تاثیر آن بر اقتصاد کشور خاطرنشان کرد:  برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در جامعه باید به نحوی باشد که صنعتگران و کارآفرینان بتوانند با کمترین هزینه ممکن کالاهای رقابت‌پذیر و صادرات محور خود را به بازارهای مصرف داخلی و خارجی عرضه کنند.
وی افزود: بانک ارزش آفرین دی که متعلق به خانواده معظم شهداء می باشد در راستای تحقق شعار سال، سعی دارد از منابع خود به بهترین نحو ممکن در جهت حمایت از واحدهای تولیدی استفاده کند و رسالت ما در بانک ارزش آفرین دی این است که در زمینه تولید، اشتغال و به‌کارگیری جوانان بتوانیم با تولیدکنندگان ایرانی مشارکت دوجانبه داشته و انگیزه خرید کالای داخلی را در بین آحاد جامعه افزایش دهیم و طراحی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی  نیز گامی مهم در این راستا بوده است.
قربانی همچنین با تحسین انگیزه و پشتکار کارکنان شرکت لوله و ماشین¬سازی ایران گفت: هدف دولت‌های غربی از اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران، فلج کردن صنایع  و اقتصاد کشوراست اما امروز در بازدید از این شرکت، شاهد آن بودیم که مدیران و کارگران این مجموعه با غیرت، همت و تلاش بی‌وقفه و بدون تاثیر پذیرفتن از تحریم ها همچنان در حال فروش گسترده محصولات خود به مشتریان داخلی و خارجی هستند.
وی خاطرنشان کرد: تداوم موفقیت شرکت‌هایی مانند شرکت لوله و ماشین¬سازی ایران مستلزم حمایت دولت، توسعه سرمایه‌گذاری، دانش‌بنیان کردن فرآیند تولید، کاهش قیمت تمام‌شده محصولات، ارتقای کیفیت و بازارسازی مناسب است.
در این دیدار محمدرضا بابائی، مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران نیز ضمن تقدیر از حمایت های بانک دی از تولیدکنندگان داخلی، به ارائه توضیحاتی در خصوص محصولات و فعالیت‌های این شرکت پرداخت.
بابایی با اشاره به شرایط بین المللی و موانع توسعه تولیدات داخلی گفت: شرکت لوله و ماشین سازی ایران در سالیان اخیر با مشکلات متعددی مواجه بود که با مدیریت هوشمندانه و اراده جمعی کارکنان تلاشگر مجموعه با موفقیت از این موانع عبور کرد و امروز شاهد آن هستیم که این شرکت با بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسانی یکی از قوی‌ترین مجموعه های صنعتی ایران است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا