امور زیربناییراه و ساختمان

مطالبات به حق رانندگان حمل و نقل جاده ای را پیگیری می"‌کنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر بدون هماهنگی قبلی به استان خوزستان با هدف رسیدگی به مطالبات رانندگان و بررسی وضعیت آخرین اقدامات صورت گرفته، از پایانه بندرامام و سالن‌های اعلام بار بازدید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر و رئیس این سازمان در این سفر از سالن‌های اعلام بار پایانه بندر امام بازدید و از نزدیک در جریان نحوه توزیع و روند اعلام بار و خدمات‌دهی به رانندگان قرار گرفت.

بر اساس این گزاش، حسن‌نیا ضمن حضور در جمع رانندگان به گفت‌وگو مستقیم با آنها پرداخت و با اعلام رضایت از وضعیت پایانه بار و نحوه خدمات‌دهی،‌ در نشست با انجمن صنفی رانندگان بخش حمل‌ و نقل کالا نیز موانع و مشکلات حمل بار را بررسی و راهکارهای لازم را ارایه کرد.

براساس این گزارش، معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به موقعیت مهم پایانه بار بندر امام خمینی به ضرورت توزیع عادلانه بار تأکید کرد و در ادامه درخصوص حمل به موقع کالای ترخیص شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از همراهی رانندگانی که در انجام وظایف خطیر خود، به رغم مشکلات نسبی موجود، با درک شرایط و موقعیت نسبی مناسب برای جابه‌جایی به موقع کالاهای اساسی اقدام کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: رسیدگی به مسائل و مطالبات به حق رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان ذیربط در این حوزه است و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

این گزارش حاکی است در ادامه این سفر، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پایانه مرزی شلمچه و روند وضعیت مسیرهای خروج زائرین اربعین حسینی بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف در این پایانه و امکانات رفاهی موجود جهت تردد زائرین قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان و سایر مسئولین استانی ایشان را همراهی کردند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا