بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

ماهیندرا کامویوا برای سومین بار جایزه تاثیرگذاری دیجیتال را برای پلتفرم Mobiquity دریافت کرد

شرکت ماهیندرا کامویوا که پیشرو در ارائه‌ راهکارهای موبایلی در دنیا است، توانست برای پلتفرم Mobiquity خودش جایزه تاثیرگذاری دیجیتال آفریقا ۲۰۱۸ را در بخش بهترین پلتفرم سرویس‌های مالی دیجیتال به دست آورد. این سومین جایزه متوالی است که کامویوا در بخش تاثیرگذاری دیجیتال دریافت می‌کند.

Mobiquity Money برترین پلتفرم پول موبایلی دنیا است که در بیش از ۴۵ کشور عملیاتی شده و به بیش از ۱۰۰ میلیون مصرف‌کننده ، سرویس‌های مالی دیجیتال ارائه می‌دهد و سالانه بیش از ۵/۵ میلیارد تراکنش را پردازش می‌کند. چنین سرویسی توانسته با تسهیل فرایندهای انتقال وجه (Remittance) ، پرداخت قبوض، پرداخت‌های مبتنی بر NFC ، پرداخت‌های مبتنی بر QR ، وام‌های کوچک و غیره ، شیوه پس‌انداز و قرض گرفتن، انتقال پول و مصرف افراد را به نحو چشمگیری تغییر دهد.

علاوه بر مزیت‌هایی که شامل حال مصرف‌کننده می‌شود، این سرویس می‌تواند برای ارائه‌دهندگان سرویس‌های مالی هم مشتریان جدید همراه با وفاداری‌های بلندمدت و به عبارتی فرصت‌های درآمدی جدیدی داشته باشد.

شریویناس نایدوگاندی، معاون ارشد راهکارهای مالی موبایلی در کامویوا در مراسم اهدای جوایز درباره این پلتفرم گفت: «ما در حال تجربه تغییر و تحولات عمیق و شگرفی هستیم و در این مسیر ، فناوری دیجیتال توانسته چهره پول را کاملا تغییر دهد. مفتخریم که توانستیم به وسیله پلتفرم Mobiquity و ارائه سرویس‌های پول موبایلی به میلیون‌ها نفر، در مسیر رشد پرداخت‌های دیجیتال نقش تاثیرگذاری داشته باشیم.»

جایزه تاثیر گذاری دیجیتال آفریقا با هدف شناسایی و تقدیر از اشخاص و سازمان‌هایی در سرتاسر آفریقا راه‌اندازی شده که توانسته‌اند نقش به‌سزایی در استفاده از ابزارهای دیجیتال و درنهایت تغییر اقتصادی در این قاره داشته باشند.

شرکت هندی ماهیندرا کامویوا، پیشرو در ارائه محصولات کیف پول موبایلی و نماینده آن در ایران شرکت رمیس است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا