بورسبورس اوراق

حضور سازمان بورس و ارکان بازار سرمایه در اینوکس پنجم

پنجمین اینوکس اواخر مهر ماه جاری با حضور سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان بازار سرمایه و بیش از ۲۰۰ بنگاه اقتصادی در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در همین رابطه یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار به بورس ۲۴ گفت: ۳۰ مهر ماه پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه کیش موسوم به اینوکس کار خود را آغاز می کند و سازمان بورس و اوراق بهادار طبق روال چهار سال گذشته در این رویداد حضور دارد.

یاسر فلاح با بیان اینکه سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد تلاش خواهند کرد، گفت: فعالیت های سازمان بورس در اینوکس پنجم بر مدار تعالی جایگاه بازار سرمایه است.

همچنین بخوانید

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، این سازمان با هدف حمایت از بازار سرمایه در همه رویدادهای مشابه حضور دارد و در این رویداد نیز نزدیک به ۱۰ نهاد مالی و ارکان بازار سرمایه با همراهی سازمان بورس شرکت می‌کنند.

یاسر فلاح افزود: شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، فرابورس،  سپرده گذاری و مدیریت دارایی مرکزی، مدیریت فناوری بورس تهران نیز به همراه سازمان بورس در یک غرفه و پاویون حضور دارند.

برنامه های سازمان برای «کیش اینوکس»

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس گفت: امسال برنامه های جدیدی همچون دومین مسابقات رقابت «فین‌تک» دانش آموزی در دستور کار قرار دارد. در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران رویدادی به نام «بو می نو فین تک» برای سنین ۱۰تا ۱۴ سال برگزار شد، که بسیار مورد توجه قرار گرفت و در نمایشگاه امسال کیش نیز برای دانش‌آموزانی که ساکن جزیره کیش هستند (کیشوندان) این رقابت را برگزار می کنیم.

یاسر فلاح گفت: هم اکنون با چند مدرسه صحبت شده و امیدواریم با حمایت آموزش و پرورش جزیره کیش برگزاری این رقابت دانش آموزی با موضوع بازار سرمایه خالق ایده های نو در فضای کارآفرینی و کسب و کار باشد.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان بورس، سال جاری نیز برای افرادی که در حوزه ریاضیات مالی و فنی و مهندسی فعال هستند، آموزش هایی را با موضوع «معاملات پر بسامد» برگزار می کنیم در پایان دوره گواهینامه حرفه ای انجام «معاملات پر بسامد» به آنها اهدا می شود.

یاسر فلاح افزود: همچنین انتشارات بورس در این نمایشگاه حضور دارد و آخرین دستاوردها ، کتاب ها و محصولات خود را ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه همکاری در برگزاری همایش انجمن مالی اسلامی همزمان با روز دوم نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه از دیگر اقدامات سازمان بورس و اوراق بهادار است، گفت: رییس سازمان نیز سخنران ویژه  این همایش است.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا