بانک و بیمهبیمه

بیمه آسیا خسارت سیل استان‌های گیلان و مازندران را پرداخت کرد

خسارت سیل استان های گیلان و مازندران در کوتاه ترین زمان ممکن و درمحل حادثه پرداخت شد.

به گزارش آرمان اقتصادی ،اکیپ ویژه ای متشکل از عضو هیات مدیره و معاون بیمه های اموال ، مدیر بیمه های آتش سوزی و مدیران استانی بیمه آسیا به محل حادثه مراجعه و نسبت به پرداخت خسارت تعدادی از زیان دیدگان اقدام کردند.

بنابر این  گزارش و با توجه به فوریت موضوع و به محض مراجعه بیمه گذاران به شعبه ،کارشناسان بیمه آسیا به سرعت در منطقه مستقر شدند و خسارت وارده به منازل مسکونی روستایی و شهری و تأسیسات را در چهارچوب شرایط بیمه نامه بررسی و نسبت به ارزیابی پس از برآورد خسارت اقدام کردند.

این گزارش می افزاید:مسعود بادین،عضو هیئت مدیره و معاون فنی اموال بیمه آسیا  ضمن دیدار با زیان دیدگان راهکارهای لازم برای تسریع در بررسی و پرداخت خسارت را به کارشناسان فنی اعلام و همچنین با توجه به افزایش ارزش وسایل نقلیه و ساختمان ها,تاسیسات و اموال به بیمه گذاران بیمه آسیا توصیه کرد برای دریافت الحاقیه افزایش سرمایه به واحد صادرکننده بیمه نامه خود مراجعه کنند.

گفتنی است با توجه به پوشش بیمه ای ساختمان ها و تأسیسات مددجویان کل کشور،نشستی با حضور مسئولان کمیته امداد ،مقامات استانی ومدیران ارشد بیمه آسیا برگزار و از خدمات دهی به موقع  بیمه آسیا به مددجویان و سیل زدگان تقدیر و تشکر شد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا