خودروصنعت، معدن، تجارت

بیشترین سهم بازار خودروهای تجاری کشور در اختیار سایپادیزل است

معاون بازاریابی و فروش سایپادیزل گفت: بر اساس آخرین بررسی های به عمل آمده، در حال حاضر با در اختیار داشتن ٣۴ درصد از سهم بازار خودروهای تجاری، بیشترین سهم فروش خودروسازان سنگین کشور، در اختیار شرکت سایپادیزل است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امیرحمزه اصلانی با اعلام خبر فوق افزود: سایپادیزل با فروش و تحویل  ١٨٣۶ دستگاه خودرو در شش ماه نخست سال جاری، ضمن رشد ۵٢ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، توانست با کسب ٣۴ درصد از سهم بازار، در صدر رتبه فروش خودروسازان تجاری کشور قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سایپادیزل با مطالعه دقیق بازار و برنامه ریزی جامع و مدون و با ارائه سبد متنوعی از محصولات تجاری در تمامی رده ها، توانست، سهم بازار خود را از ٢٣ درصد در سال گذشته به ٣۴ درصد افزایش دهد که این مهم در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بخش های مختلف محصولات کار و تجاری است.

همچنین بخوانید

اصلانی با اشاره به نقش بی بدیل تمام کارکنان سازمان در به دست آوردن این موفقیت، گفت: بی تردید، کسب این موفقیت جز در سایه حمایت های بی دریغ مدیرعامل، اعضای محترم هیأت مدیره و تلاش، اهتمام و همدلی تمامیِ همکاران در بخش های مختلف شرکت میسر نبود و حوزه بازاریابی و فروش، وظیفه به ثمرنشاندن این کار تیمی را بر عهده دارد.

معاون  بازاریابی و فروش سایپادیزل با اشاره به هدف گذاری این شرکت برای کسب سهم بازار ۵٠ درصدی خودروهای تجاری کشور خاطرنشان کرد: با توجه به عرضه محصول جدید KX به بازار و جایگزینی این محصول به جای کامیون ولوو در طرح نوسازی ناوگان و نیز معرفی محصولات دیگر در آینده نزدیک، سایپادیزل می تواند با کسب نیمی از سهم بازار خودروهای تجاری، به یکه تازی خود در این عرصه ادامه دهد.

بیشترین سهم بازار خودروهای تجاری کشور در اختیار سایپادیزل است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا